kollee Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 Probeer ook de laatste 2 nummers van het JP magazine te pakken te krijgen. Daar staat héél veel in over vermogen/koppel etc. de zin en de onzin er van. Ook thema over assen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
6wheeler Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 maurice ga op je gevoel af en niet wat andere zeggen de ene zweert bij een tj de andere bij een cj dan heb je nog de vierkantige en het gevoel wat je krijgt met een v8 kun je met een l6 nooit krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst January 11, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 11, 2007 Hallo, Ik rijd nou met een nekaf (cj5) Vind het zeker een voordeel dat hij een kortere wielbasis heeft je blijft bijna nooit steken. Verder denk ik dat het met het omvallen wel meevalt Aangezien je zwaartepunt heel laag is bij een cj/yj/tj. Verder zou ik na de nekaf voor een cj-7 gaan aangezien ik het model het mooist blijf vinden + hij is ook belasting vrij zware motoren en simpel. Gr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FrankXJ Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Is belastingvrij nu echt zo'n groot voordeel? Die van mij is dat nog niet, maar ben je die 45 euro per maand niet gewoon kwijt aan extra onderhoud? Wat overigens wel flink scheelt is de verzekering: 6 ipv 72 euro per maand en dat gaat gelukkig al vanaf 20 jaar en ouder. In die 72 euro zitten wel wat extra's, minimaal was dacht ik 60. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 daar heb je een goed punt frankxj...... maar aan de andere kant kan je zo wel makelijker de vrouw/vriendin overtuigen!! "Ja maar die Jeep is belasting vrij!!" ik als GC rijder zal ook eens reageren, enige goede reden voor een V8 is het geluid punt uit!! rijden door het terrein op koppel kan ook zeer goed met een l6 het grootste nadeel van een CJ is dat er nog al wat rotte tussen staan in NL goedkoop in aanschaf zijn ze ook niet, voor het zelfde geld koop je een TJ. tuurlijk is die TJ standaard dus dat kost ook weer paar centen om m op 33ers te krijgen. persoonlijk zou ik niet gaan voor een CJ maar voor deze of CJ8, maar voorkeur is bij mij die andere Nekaf Cj YJ Tj XJ ZJ WJ KJ WK maakt allemaal geen zak uit tuurlijk heeft de 1 net wat meer voordeel als de andere bij sommige dingen de rijder geeft de doorslag niet het type of de motor Jeep is gevoel jeep is emotie dus de 1 kiest voor een TJ de ander voor een CJ en welke CJ nou beter is in het terrein? geen idee... maar je leert omgaan met de situatie, dus na een paar keer offroad, en vastzitten zal je weten welke lijn je moet nemen om met je type Jeep er door te komen Dus doe lekker waar je zin aan heb of meest lekkere gevoel bij hebt. zo da was mijn 1.5 cent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brooks69 Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Shittttttt da topickse hier amaai (kweet tis vlaams.............) Khad de indruk dat Rice redelijk zeker was van zijn stuk toen hij mij over zijn project sprak. Met die vraag zaai je alleen maar twijfel, ik wil hier géén oordeel over vellen hé. Er kan hier op dit forum geen sprake zijn van objectiviteit daar we allen ons voorkeur hebben, sommigen maakten hier terrecht al dezelfde opmerking, je beslissing neem je met je hart alle andere tellen niet (toch volgens mij) ik heb vaak ook keuzes gemaakt die anderen niet begrepen................. Butt hey who care's als je er zelf maar mee gelukkig bent. Als echte "Jeepfan" kan ik géén keuze maken, behalve als je het over de laatste modellen gaat zoals de Compass, Commander... Lap kbegin er al zelf aan zie je het is echt moeilijk om objectief in te blijven. Weet je wat Rice koop een MB van 43 of 44 en dan ben van je dat gezeur af niemand durft daar aan te twijfelen Gr Hein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bonanza Geplaatst January 12, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 12, 2007 Een Jeep is alleen een Jeep als er Jeep opstaat ! Het blijft natuurlijk het Jeepgevoel Koop er een , en maak hem zo als je zelf wilt Kijk maar rond je ziet zelden 2 de zelfde En iedereen heeft de beste Jeep , dan is er natuurlijk altijd praatstof Mijn Wrangler is een geweldenaar en als ik de Nekaf bij me heb is de Nekaf de beste keuze Blijft leuk !! Succes met de keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maurice coolen Geplaatst January 13, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2007 Shittttttt da topickse hier amaai (kweet tis vlaams.............) Khad de indruk dat Rice redelijk zeker was van zijn stuk toen hij mij over zijn project sprak.Met die vraag zaai je alleen maar twijfel, ik wil hier géén oordeel over vellen hé. Er kan hier op dit forum geen sprake zijn van objectiviteit daar we allen ons voorkeur hebben, sommigen maakten hier terrecht al dezelfde opmerking, je beslissing neem je met je hart alle andere tellen niet (toch volgens mij) ik heb vaak ook keuzes gemaakt die anderen niet begrepen................. Butt hey who care's als je er zelf maar mee gelukkig bent. Als echte "Jeepfan" kan ik géén keuze maken, behalve als je het over de laatste modellen gaat zoals de Compass, Commander... Lap kbegin er al zelf aan zie je het is echt moeilijk om objectief in te blijven. Weet je wat Rice koop een MB van 43 of 44 en dan ben van je dat gezeur af niemand durft daar aan te twijfelen Gr Hein he hein klopt ben ik ook. maar vind het wel een leuke topic zo. en was ook niet aleen voor mij bedoeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brooks69 Geplaatst January 13, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2007 Ooh Owkeee kvind het dan wel geslaagd......... Iedereen uit zijn hok lokken of maw wakker maken..... toppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reservoir Dogs Geplaatst January 13, 2007 Rapporteren Share Geplaatst January 13, 2007 daar heb je een goed punt frankxj......maar aan de andere kant kan je zo wel makelijker de vrouw/vriendin overtuigen!! "Ja maar die Jeep is belasting vrij!!" ik als GC rijder zal ook eens reageren, enige goede reden voor een V8 is het geluid punt uit!! rijden door het terrein op koppel kan ook zeer goed met een l6 het grootste nadeel van een CJ is dat er nog al wat rotte tussen staan in NL goedkoop in aanschaf zijn ze ook niet, voor het zelfde geld koop je een TJ. tuurlijk is die TJ standaard dus dat kost ook weer paar centen om m op 33ers te krijgen. persoonlijk zou ik niet gaan voor een CJ maar voor deze of CJ8, maar voorkeur is bij mij die andere Nekaf Cj YJ Tj XJ ZJ WJ KJ WK maakt allemaal geen zak uit tuurlijk heeft de 1 net wat meer voordeel als de andere bij sommige dingen de rijder geeft de doorslag niet het type of de motor Jeep is gevoel jeep is emotie dus de 1 kiest voor een TJ de ander voor een CJ en welke CJ nou beter is in het terrein? geen idee... maar je leert omgaan met de situatie, dus na een paar keer offroad, en vastzitten zal je weten welke lijn je moet nemen om met je type Jeep er door te komen Dus doe lekker waar je zin aan heb of meest lekkere gevoel bij hebt. zo da was mijn 1.5 cent JA! Nu begrijp ik wat je vanmorgen bedoelde Beest! Hij is echt mooi! ( de bovenste ) Gr.Walter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.