Spring naar bijdragen

Recommended Posts

ben nieuw hier en heb sinds kort een grand cherokee 1994 met 6 cyl 4 liter, nu heb ik er nog niet vaak mee gereden, maar heb nu een paar maal gehadt wanneer ik van de r naar de d ging dat de auto afslaat ik kan hem direct weer starten verder geen probleem.

iemand bekend met dit probleem???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trek je de pook dan gelijk door, of laat je hem eerst even in "N" staan? Mogelijk smoort de automaat 'm af. Goed is het niet....

Het kan ook zijn dat je stationair regeling niet goed werkt. Je kunt dat testen door op de toerental te letten: Kijk eerst welk toerental je hebt in "N", waarna je in "D" schakelt. Als het goed is blijft het toerental gelijk, en hoor je de motor iets zwaarder trekken. Zakt het toerental duidelijk, werkt je stationairregeling niet of niet goed.

Oja: En welkom op 't Forum!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he bedankt, het was mijzelf nog niet overkomen, wel mijn vrouw ik heb zelf net geprobeerd, maar dan blijft de toerenteller mooi stabiel of ik de pook nu ineens dorrtrek of eerst neutraal zet is omhet even, misschien een toevallig heid, we zien het wel even aan.

goede jaarwisseling alvast.

gr sandor<blockquote>

Trek je de pook dan gelijk door, of laat je hem eerst even in "N" staan? Mogelijk smoort de automaat 'm af. Goed is het niet....

Het kan ook zijn dat je stationair regeling niet goed werkt. Je kunt dat testen door op de toerental te letten: Kijk eerst welk toerental je hebt in "N", waarna je in "D" schakelt. Als het goed is blijft het toerental gelijk, en hoor je de motor iets zwaarder trekken. Zakt het toerental duidelijk, werkt je stationairregeling niet of niet goed.

Oja: En welkom op 't Forum!!!!

</blockquote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...