Spring naar bijdragen

Rollbar


billy
 Share

Recommended Posts

hoi allemaal

wij zij op zoek naar een verandering op onze jeep wel zoeken iemand die een nieuwe sportbar wil hebben en die hem wil ruilen tegen de onze, die net 3 maanden geleden gespoten is en niet beschadigt kleur is zwart.

groetjes marion ^_^

ps zie foto op de marktplaats jeep dan gezocht

doei

hoi allemaal

wij zij op zoek naar een verandering op onze jeep wel zoeken iemand die een nieuwe sportbar wil hebben en die hem wil ruilen tegen de onze, die net 3 maanden geleden gespoten is en niet beschadigt kleur is zwart.

groetjes marion :worshippy:

ps zie foto op de marktplaats jeep dan gezocht

doei

oeps een schrijffoutje ruilen wil tegen de zijne natuurlijk(!) ben blond :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal

wij zij op zoek naar een verandering op onze jeep wel zoeken iemand die een nieuwe sportbar wil hebben en die hem wil ruilen tegen de onze, die net 3 maanden geleden gespoten is en niet beschadigt kleur is zwart.

groetjes marion :worshippy:

ps zie foto op de marktplaats jeep dan gezocht

doei

oeps een schrijffoutje ruilen wil tegen de zijne natuurlijk(!) ben blond :worshippy:

en natuurlijk een family rollbar deu!!!! ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Billy,

Zo'n family-rollbar zoek ik ook, maar dat valt niet echt mee.

Jeep Design in belgie heeft er een liggen en daar vraagt hij ?250 ex 21%btw ("kaal")voor.

Tja, ik heb er best wel wat voor over maar dik 300 zie ook niet zitten en dan komen er nog hoezen/gordels bij.

Ik denk er over na om hem zelf te gaan "verbouwen", maar zoek eigenlijk een yj-jeeper in omg. Breda waar ik hem ff mag opmeten.

Als beloning een kratje bier naar keuze, hier moet toch iemand voor te vinden zijn.

Groeten Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Billy,

Zo'n family-rollbar zoek ik ook, maar dat valt niet echt mee.

Jeep Design in belgie heeft er een liggen en daar vraagt hij ?250 ex 21%btw ("kaal")voor.

Tja, ik heb er best wel wat voor over maar dik 300 zie ook niet zitten en dan komen er nog hoezen/gordels bij.

Ik denk er over na om hem zelf te gaan "verbouwen", maar zoek eigenlijk een yj-jeeper in omg. Breda waar ik hem ff mag opmeten.

Als beloning een kratje bier naar keuze, hier moet toch iemand voor te vinden zijn.

Groeten Rob

hoi rob je heb gelik voor dat geld kun je beter een maken zo moeilik moet dat tch niet zijn. :whistle:

groeten william

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...