Spring naar bijdragen

#@$^y&$% Wat Nu Weer?


corfu
 Share

Recommended Posts

zelf doen? waneer je dezelfde motor neemt is het "plug and play"

mss wat simpel gezegt

voor een motor Boris eens PMen

Bastings bellen of emailen

ik heb nog de ruimte nog het materiaal nog de ervaring om het zo even te doen, zou het wel kunnen of eventueel samen met maar danheb ik nog de ruimte niet... unsure.gif

heb wel verschillende motortjes gevonden uiteenlopend van 500 tot 1600 ex wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had je graag willen helpen, maar ik hoop eerdaags zelf onder het mes te gaan,

hmm groot verschil 500 tot 1600 en dan zeker niet met de garantie dat je er weer 150k km mee voort kan

kud keuzes.....hoe is de rest van je Jeep?

rest van jeep is niet mooi, maar dat moet ook niet, heb ik ook geen spijt als ik weer deukje if krassen rijdt i h terrein whistle.gif

ondanks de schoonheid foutjes wil ik een auto die doet wat die moet doen dus zodoende heb ik kosten nog moeite gespaard om de techniek goed te krijgen of te houden. chassis is ook nog compleet hard.

en ik vind het ook zonde om nu weer een ander te kopen met het ookg op de gemaakte kosten. en dan begin je weer opnw.

(een jeep bouw je toch ?)

boris had alleen een HO op gas en ik geloof 2 ton. dat wil ik even niet meer ph34r.gif want dat was deze ook

de garantie bij ed en ron spark me wel aan.

Bij Boris ben je verzekerd van een goed blok en mocht het onverhoopt niet goed zijn dan is Boris niet de moeilijkste.

En tja ik op dit moment in the mood(lees andere topic)maar ik weet niet of je Rotterdam te ver vind voor een transplantatie.

tja ken het topic, doen jullie geweldig!

maar ik geef eerlijk toe dat ik niet zoek naar lfdadigheid maar slechts goedkoop uit wil zijn. maar als je werkelijk in de mood bent moet je even aangeven wat, hoe en wanneer het je zou uitkomen worshippy.gifworshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...