Spring naar bijdragen

nieuw off-road maandblad


darkwolf
 Share

Recommended Posts

hey lui!!!

heb vorige week bij een tankstation tussen amsterdam en de afsluitdijk een nieuw maandblad gekocht over 4x4 rijden.

vond hem zelf niet geweldig,temeer daar het blad net als bijvoorbeeld chroom en vlammen uit duitsland komt en hier vertaald in de winkel ligt.

ingezonden brieven zijn dus van adolf uit emmerich of heinz uit hamburg...

dat gaat ook op voor de agenda....

however,ik heb hem afgelopen weekend aan jeeped gegeven dus ben benieuwd wat hij ervan vind. unsure.gif

4wd vind ik overigens ook geen fuck meer aan...herhaling na herhaling na herhaling...

agenda,aanbiedingen off-roadcentre,nieuwtjes,het zijn allemaal dingen die ik op het net al 3 maanden eerder vind dan dat het in 4wd staat..

nou ed?wat vind je ervan?

oja..algemene inhoud....

reistips,vergelijkingstest landrover met jeep wrangler rubidinges,enne...tsja...ben het dus alweer vergeten... no.gifno.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

cool.gif tja ik vind ook dat de 4wd meer voor de monovolumes op dikke banden is geworden. afentoe staat er nog wat in over jappen, maar echte terreinwagens worden blijkbaar gemeden als de pest. ik zou wel een een tijdschrift willen zien dat over 4x4'en gaat, en niet over de dvd enterainment van de laatste midlifecrises wagen van bmw of wat dan ook. dikke banden, vering, assen, en sperren, daar moet een 4x4 magazine over gaan. de rest kunnen ze wel in normale auto magazines.

gelukkig is en JP-mag en 4wheeler nog..... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...