Spring naar bijdragen

baggeren in de hoeksewaard


nick
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

en nog iemand die vast zit.....Geen idee wie het is...

img0030gv2.jpg

IK WEET PERCIES WIE DAT IS!! biggrin.gif

HE WRANGLER92 WAS DIT NIET HET MOMENT DAT JIJ MIJ WEL EVEN UIT DE BAGGER ZOU TREKKEN???? yes.gif

SSSSSSSSTTTTTTTT,.....niet verder vertellen....... blush.gif

Jongens, niet om het een of andere maar als je wilt gaan baggeren, bouw dan een maar goeie mudjes onder je Jeep.

Je ziet toch dat dat werkt, ...........zelfs bij een traktor..........!!!!!!!!!!!!!!

Goed plan, Dez.....ga even rondkijken voor een paar velgjes en Mud banden...

zo ik ben weer bijgekomen van het weekend.

die vent bij de benzinepomp vervloekt mij nog steeds geloof ik tongue.gif jongens bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk de ouders van nick.

thumbsup.gif

wanneer gaan we weer:P

Als er weer wat zand boven gekomen is in die modderput... blink.gif ...lijkt het me een leuk idee om weer eens af te spreken , zijn leuke meetings zo.. yes.gif ...

Graag zeer snel weer biggrin.gif !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat spoor waar jij en nils vasstonden was dat niet hetzelfde spoor waar je moest springen om niet onder de modder te komen rolleyes.gif ik weet alleen niet meer wie er door heen reed whistle.gifwhistle.giftongue.gif

Goed plan, Dez.....ga even rondkijken voor een paar velgjes en Mud banden...

er liepen er op dat terrein 2 rond die voor jou aan mudbanden kunnen komen dry.gif

jeeped en die jongen in die samurai thumbsup.gif

dscn2002em0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ben weer bijgekomen van het weekend.

die vent bij de benzinepomp vervloekt mij nog steeds geloof ik tongue.gif jongens bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk de ouders van nick.

thumbsup.gif

wanneer gaan we weer:P

Hoezo ??? Was ie vuil dan. blink.gif ........Hier even even een posershot voor je privecollectie.. sleep.gif ..( voor het modderbad..)

img6720ty4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha. toen was ik er net.ik wilde ff gewoon afkijken omdat het nieuw was voor mij hier.later ben ik zelf ff proberen en vond het nog verdomd leuk ook.ben geen waaghals als niels tongue.gif maar dat komt nog wel thumbsup.gif bedankt voor de foto die bewaar ik cker

Heel graag gedaan, en graag tot een volgende meeting ergens. yes.gif ..laten we elkaar maar op de hoogte houden als er wat gedaan wordt, altijd handig om los te komen of als back-up bij pech of problemen blink.gif . Het terrein in Strijen komt zeker nog een keer aan bod aangezien het er zeker tot Juni 2007 blijft liggen. thumbsup.gif .., misschien is de catering dan ook weer bekomen van de schrik.... worshippy.gif

Zal er nog een paar opzetten voor je prive collectie..., houdt de site in de gaten !!

img6696pc1.jpg

img6697xu4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
mijne beste heren....... :whistle:

wanneer mogen wij weer.

heb er eigenlijk best zin in . :blush:

Hay ParboPOWWWWEEEEEERRRRRRRR ( Danoontje :blink: ???!!) ,.... heb begrepen dat ze a.s. febr de 11e boven in Nederland zitten in Spaarnwoude :thumbsup: ,.....daarna zal het er wel weer een keertje van komen :yes: . Even kortsluiten met Nick en dan komen we er zeker op terug :bye1: !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
wordt waarschijnlijk 10 of 11 maart :blink: moet alleen nog even het 1 en ander afspreken met de eigenaar van die blubber B)

MAAK ME GEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bye1: ( gooi je haar los ) Yippieeee, nu nog even kijken of ik dan wel kan.....***zucht ,klote werk en gebeun.. :P ..........***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...