Spring naar bijdragen

baggeren in de hoeksewaard


nick
 Share

Recommended Posts

we willen zaterdag 2 december gaan rijden in de hoeksewaard (dorpje strijen)op een klein terreintje. zeker als het lekker geregend heeft is het een leuke uitdaging.

Het is ook gewoon legaal rijden, zolang je niet door het geploegde land heen rijdt ph34r.gif

hieronder wat foto'tjes.OP de foto's staat ongeveer de helft van het terrein

info over de precieze plaats kan je krijgen via pm

cool.gif

dscn1852xg9.jpg

dscn1853ct3.jpg

dscn1855kr6.jpg

dscn1864ug7.jpg

en nog een oud plaatje van google earth

bonaventuurvanbovengm9.png

gr.nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

we willen zaterdag 2 december gaan rijden in de hoeksewaard (dorpje strijen)op een klein terreintje. zeker als het lekker geregend heeft is het een leuke uitdaging.

Mocht alles meezitten en er genoeg animo zijn dan willen we er een leuke minimeeting van maken waar je eventueel je "Jeepnetwerk" wat uit kunt breiden en eindelijk eens kunt zien welke ( afgeleefde ) koppen er bij de namen horen wink.gif

We ( of ik....even zien hoe diep mijn buidel is .... unsure.gif ) zullen dan wat drinken en koeken meenemen om een en ander aangenaam te houden. Misschien nog iemand die ervaring heeft met paaltjes uit zetten om een mini proefje uit te zetten voor de Die hards ( Jeeped misschien ??) ....

Meld je even aan om te zien of er animo is bij Nick of bij mij ( we hebben toch veel contact ) en dan kunnen we lekker baggeren. Ben er even ( laat in de avond) met Nick wezen kijken en het zag er veelbelovend uit.....MODDER /klei en zand !!!!!

Nick, ik zal nog even contact op proberen te nemen met de geinteresseerden van vorige keer in Krimpen... cool.gif

JEEPERS, MELD JE AAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is de maasvlakte niet veel leuker daar heb je toch meer ruimte??

en komen onze westerlingen 10 dec naar Heerde ???

Daar kun je je hart ophalen.

Dat is misschien wel zo , maar dit is weer eens wat anders en geheel voor ons zelf.....( niet van die jankende k*t motoren waar je de hele tijd ruzie mee moet zoeken....., Hier kunnen we op ons gemak even bijbeppen en het terrein uitproberen. We willen zoveel mogelijk mensen de modder in zien duiken . Volgende keer weer de Maasvlakte en als mijn bakkie geheel goed is (blijft) dan zal ik zeker een keer de oversteek gaan wagen naar verdere streken. Heb alleen geen oprijwagen gebeuren dus alles moet via het asfalt.....,helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is misschien wel zo , maar dit is weer eens wat anders en geheel voor ons zelf.....( niet van die jankende k*t motoren waar je de hele tijd ruzie mee moet zoeken....., Hier kunnen we op ons gemak even bijbeppen en het terrein uitproberen. We willen zoveel mogelijk mensen de modder in zien duiken . Volgende keer weer de Maasvlakte en als mijn bakkie geheel goed is (blijft) dan zal ik zeker een keer de oversteek gaan wagen naar verdere streken. Heb alleen geen oprijwagen gebeuren dus alles moet via het asfalt.....,helaas.

Ik heb ook geen oprijwagen en rij naar Ballenstedt,Sclayn,Bilstain etc zoals de meesten van ons en moeten allemaal weer heel naar huis. En in Heerde zijn geen jankende K ph34r.gif t motoren als wij daar rijden. Dat is exclusief voor maasvlakte en Bilstain. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook geen oprijwagen en rij naar Ballenstedt,Sclayn,Bilstain etc zoals de meesten van ons en moeten allemaal weer heel naar huis. En in Heerde zijn geen jankende K ph34r.gif t motoren als wij daar rijden. Dat is exclusief voor maasvlakte en Bilstain. smile.gif

We gaan er aan werken ,en als het Jeepie echt geheel klaar is en geschikt voor de grotere afstanden dan ga ik wat evenementen bezoeken....., alles ligt ook zo ver weg ....Zucht !

cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan er aan werken ,en als het Jeepie echt geheel klaar is en geschikt voor de grotere afstanden dan ga ik wat evenementen bezoeken....., alles ligt ook zo ver weg ....Zucht !

cool.gif

Loon op Zand Blauwe Meer is voor jullie niet ver weg en heel leuk terrein as zondas 26 november

Ik moet verder rijden dan jullie en kom met een paar autoos ( gereedschap, compressor, reserve onderdelen, kruisjes)

Kunt daar met een standaard auto rijden maar ook een stel gestoorden aan het werk zien.

Bos, zand,water en modder.

vanaf Krimpen ad IJssel 73 km voor mij 112 km vlak bij de Efteling

voor Nick 55 km

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loon op Zand Blauwe Meer is voor jullie niet ver weg en heel leuk terrein as zondas 26 november

Ik moet verder rijden dan jullie en kom met een paar autoos ( gereedschap, compressor, reserve onderdelen, kruisjes)

Kunt daar met een standaard auto rijden maar ook een stel gestoorden aan het werk zien.

Bos, zand,water en modder.

vanaf Krimpen ad IJssel 73 km voor mij 112 km vlak bij de Efteling

Lijkt me gaaf maar......helaas....Ik zit weer in Zandvoort op die dag , s`avonds weer uit eten in de Krimpenerwaard ( vervelend zeg wink.gif ) .....je ziet het , ik moet het gewoon heel ver van tevoren in de agenda gaan verwerken mad.gif . Verzoek om alle evenementen HEEEL VER van tevoren te posten ( kan ik nog andere afspraken uitkomen ( hoop ik ) ....Thanks Dez , hou me op de hoogte dan ga ik het echt inplannen , ik probeer het met Ed te combineren ( als ie stuk gaat sta je niet alleen...)

Voorlopig staat de 2e December nog vast voor me en als er geen gekke dingen gebeuren is dat een leuk alternatief...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laredo en Leontien leuk Is een leuk terrein en terrein is voor elk wat wils

Kunt er lekker eten en koffie en soep krijgen dus als koud is ook geen probleem.

Ik heb geen oprij wagen Gaatie kapot dan pech en maken we hem weer. Ben altijd thuisgekomen met de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laredo en Leontien leuk Is een leuk terrein en terrein is voor elk wat wils

Kunt er lekker eten en koffie en soep krijgen dus als koud is ook geen probleem.

Ik heb geen oprij wagen Gaatie kapot dan pech en maken we hem weer. Ben altijd thuisgekomen met de auto.

We gaan het ook proberen , zodra de APK achter de rug is en het klaar liggende verhoogset er op zit moet hij er weer tegen aan kunnen en zal ik met Ed eens overleggen wat een mooi evenement is om heen te tuffen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De exacte locatie/tijd voor 2 december is te verkrijgen via een Pb`tje aan Nick of Wrangler 92. Het terrein ligt er lekker "sappig" bij.....wordt lekker modderworstelen.... wink.gif

Liefhebbers meld je aan , het is al een leuk clubje , dus ook als je niet wilt rijden maar kijken en praten/ouweh****met mede Jeepers../ foto`s maken enz enz .....JE BENT VAN HARTE WELKOM !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...