Spring naar bijdragen

lier


Recommended Posts

hallo ik ben op zoek naar een lier nu vindt je op het internet een aantal verschillende merken en een aantal zijn mij al bekend bv warn ik weet dat deze dan ook goed zijn maar de prijs zijn voor een merknaam dan ook hoog. andere merken die waarscheindelijk niet zo veel tegen komt maar mischien ook redelijk goed zijn (ivm een hobby en geen wetstrijden) zijn prime tech of tmax of L-D 12000T mijn vraag is dus eigelijk gaat deze vlieger op? kend iemand deze merken en wat zijn dan je ervanringen.

groetjes william wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Een hoop mensen hier op het forum hebben gekozen voor de kew en gew lieren....deze kosten gemiddeld zo'n 200 a 300 euro (afhankelijk van sterkte van de lier).

Voor recreatiev gebruik zijn deze lieren zeer geschikt....voor zover ik weet is iedereen er zeer over te spreken !!!

Ze zijn echter wel iets langzamer als een Warn en mischien zijn ze van mindere kwaliteit.....maar hey,daar is het prijskaartje ook naar..

Maar ik denk dat er hier wel iemand iets over kan vertellen...ook waar je ze kunt kopen bv. ???

Persoonlijk gebruik ik wel een warn unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T-Max is absoluut een goeie lier voor weinig geld.

Zit eigenlijk precies tussen Warn/Ramsey en de goedkopere LEW/KEW(+ klonen zoals macrolier)...

Ik geef Darkwolf gelijk, het werkt ook alleen wat langzamer en kàn eerder stuk gaan.

Hangt simpelweg af van je budget en wat je ermee gaat doen.. voor 1 x per maand lieren op vlak terrein lijkt het me wel duidelijk.

Ga je ook nog eens naar de Ardennen o.i.d. of zit je vaak serieus vast lijkt me een A-merk een betere optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maakt niet uit -> er gaat nog steeds niets boven een Warn smile.gif

Maar dat is hier in de US gemakkelijker gezegd omdat de prijzen hier een stuk lager liggen ... is het dan allemaal belasting, invoerrechten en dergelijke in NL?

Hier heb je een Warn M8000 voor US$530 aan de deur cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maakt niet uit -> er gaat nog steeds niets boven een Warn smile.gif

Maar dat is hier in de US gemakkelijker gezegd omdat de prijzen hier een stuk lager liggen ... is het dan allemaal belasting, invoerrechten en dergelijke in NL?

Hier heb je een Warn M8000 voor US$530 aan de deur cool.gif

Ja belasting 19% btw 4,5 % inv recht 50% winst importeur

Bij 4wd usd 649 komt usd 125 transport bij M8000

Mile Marker PE 8000 usd 400 E9000 kost usd 450,00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...