Spring naar bijdragen

Helpen met nieuwe uitlaat plaatsen


AnniFryslan
 Share

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer na uit het lucht vallend website tongue.gif .. En met nieuwe naam smile.gif

Ik weet het, het houdt niet op blink.gif

Maar goed.. aan de uitlaat van onze cherokee limited uit 1989 mankeerde er al wat aan. Maar volgens garage kan ie nog wel ff mee en dat is ook zo. Maar de geluiden van de uitlaat wordt laatste tijd erger. Dus op den duur moet de uitlaat eruit en nieuwe erop!

Geen probleem, maar dan moeten we naar de garage. Want we zijn geen sleutelaars en dan gaat ook nog om een jeep.

We hebben al heel wat euro's uitgegeven aan arbeidersloon van de garage. Dat willen wij niet meer hebben, (wij.. mijn vader en ik lol)..

Dus zoeken wij een persoon of personen die uit onze penarie willen helpen, mocht de uitlaat ooit begeven. We zorgen dan dat er een uitlaat op tijd ligt bij ons.

Let wel.. we hebben geen werkgarage zoals velen van jullie. Maar dat is geen probleem want we willen het best wel ergens naar rijden waar alle middelen zijn.

Alleen, we komen uit Friesland. Dus helemaal naar brabant of zuid holland bijvoorbeeld rijden, zit er niet in.

Wie wilt graag ons helpen, wanneer daar tijd voor is.

Thanks..

Anni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anni , je geeft maar een gil als het zover is. Ik woon in Winsum , FRYSLAN dus. Garage heb ik ook , en een zoon die goed met Jeeps overweg kan.

What more do you want tongue.gif

Hee Ogdak , wat zijn we vriendelijk vind je niet? Alles over voor een collega - JeepSTER biggrin.gifbiggrin.gif

Zie nu trouwens wel dat je zegt geen sleutelaar te zijn Anni. Zo werkt dat dus niet biggrin.gif Je zult ook zelf vieze handen krijgen , dat beloof ik je. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha

Wat zijn jullie weer leuk zeg biggrin.gif

Maarre al die drukte om niks huh.gif

Ik mag dan wel een meid zijn maar ik ben geen zo'n meid die zegt.: Maar ik moet om mijn nagels denken, mijn dure kleding bla bla

Ik help graag mee! .. Dan leer ik tenminste ook iets over sleutelen lol

Dus hou maar op over extra kleding, wat dan ook..

Want mag dan wel blond zijn maar niet dom..

Zow. ik ben wel duidelijk he laugh.gif

Anni

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die uitlaat al gekocht ???

Hier kosttie compleet eur 93 verzendkosten eur 15

betrouwbaar bedrijf ik heb er zelf al heel wat uitlaten gekocht.

Je moet wel je auto code opgeven zodat je de juiste hebt.

hotcarparts

hier zijn de gegevens van het bedrijf

Hallo,

vielen Dank für Ihre Bestellung. Zur weiteren Abwicklung Ihrer Bestellung benötigen wir eine gut leserliche Kopie Ihres Fahrzeugbriefes oder –scheines. Sie können uns diese per Fax oder per E-mail zukommen lassen. Alternativ können Sie uns auch Ihre Fahrzeug-Identnummer per Email oder Fax mitteilen. Wir benötigen diese Angaben um die korrekte Lieferung Ihrer Artikel zu gewährleisten.

Bitte überweisen Sie den Gesamtbetrag in Höhe von EUR 81,00 (incl. Versand in die Niederlande) auf folgendes Konto:

Automotive-Direct Handels GmbH

Konto Nr. : 703589601

BLZ: 50010060

Postbank Frankfurt

SWIFT Code: PBNKDEFF

IBAN: DE 26 5001 0060 0703 5896 01

Bitte geben Sie bei jeder Korrespondenz und bei Ihrer Ãœberweisung Ihren Namen, Ihren Ebay-Namen und auch die Artikelnummer an.

Die Ware geht Ihnen nach dem Geldeingang zu.

Mit freundlichen Grüßen

Automotive-Direct Handels GmbH

Hotcarparts

Katja Theis

hotcarparts@lycos.de

Tel.: 0611-4111771

Fax: 0611-4111772

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...