Spring naar bijdragen

Gratis af te halen


de blauwe
 Share

Recommended Posts

Gratis af te halen,

Set standaard spatbordverbreders voor de YJ Wrangler zijn blauw gespoten en zijn flexibel.

Ze verkeren nog in een goede staat en zijn zo'n 11 cm breed. Heb ze een tijdje voor nood op de auto gehad en wil erg graag een mede jeeper blij mee maken.

Reactie's graag naar:

e-mail: sannieboy35@hotmail.com

Tel: 06-24664492

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis af te halen,

Set standaard spatbordverbreders voor de YJ Wrangler zijn blauw gespoten en zijn flexibel.

Ze verkeren nog in een goede staat en zijn zo'n 11 cm breed. Heb ze een tijdje voor nood op de auto gehad en wil erg graag een mede jeeper blij mee maken.

Reactie's graag naar:

e-mail: sannieboy35@hotmail.com

Tel: 06-24664492

Mocht ik ze nodig hebben om door een APK keuring te komen dan wil ik ze graag van je ontvangen ( werd pas gewaarschuwd door een monteur in de garage dat ik zo niet door de keuring kom n.l. ohmy.gif ) Ik heb nu bredere spatbordverbreders maar de een zegt dat het geen probleem is en de ander dat ik ze aan moet passen voor de keuring.... blink.gif .kan ze dus maar beter op voorraad nemen voor de eerste keuring die in November gaat gebeuren.

Hoor graag van je waar ze vandaan moeten komen.

M.v.g. ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht ik ze nodig hebben om door een APK keuring te komen dan wil ik ze graag van je ontvangen ( werd pas gewaarschuwd door een monteur in de garage dat ik zo niet door de keuring kom n.l. ohmy.gif ) Ik heb nu bredere spatbordverbreders maar de een zegt dat het geen probleem is en de ander dat ik ze aan moet passen voor de keuring.... blink.gif .kan ze dus maar beter op voorraad nemen voor de eerste keuring die in November gaat gebeuren.

Hoor graag van je waar ze vandaan moeten komen.

M.v.g. ad

Bij geel kenteken staat de breedte niet vermeld op het kentekenbewijs, bij grijs kenteken wel. Daar zal de verwarring zitten. Wil je op zeker gaan: originele monteren! tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij geel kenteken staat de breedte niet vermeld op het kentekenbewijs, bij grijs kenteken wel. Daar zal de verwarring zitten. Wil je op zeker gaan: originele monteren! tongue.gif

Bedankt , zoals je ziet sta ik op geel kenteken maar werd ik al gewaarschuwd voor de willekeur van de keurmeester....ik ga ze dus zeker ophalen om ze in nood te kunnen plaatsen....Thanks voor de extrz info.

M.v.g. ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je auto mag niet meer als 40 cm buiten je koplampen uitsteken

ik heb dus een extra setje verlichting bij het keuren

Volgens mij is dat niet nodig met de extra lampjes op de zijspatborden dacht ik , maar ik kan nog wel te breed zijn voor de keuring, toch ?

** wordt een apart topic onderhand , sorry moderator.. rolleyes.gif **

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je auto mag niet meer als 40 cm buiten je koplampen uitsteken

ik heb dus een extra setje verlichting bij het keuren

Zoals hierboven al staat, is jou verhaal niet van toepassing met grijskenteken.

Bij mij meten ze breedte van de auto zoals op het kentekenbewijs staat. Dit 1.81m bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dat niet nodig met de extra lampjes op de zijspatborden dacht ik , maar ik kan nog wel te breed zijn voor de keuring, toch ?

** wordt een apart topic onderhand , sorry moderator.. rolleyes.gif **

die lichtjes op je spatbord meten ze dus niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die lichtjes op je spatbord meten ze dus niet!!!

Ik begrijp dat ze niet doorgaan voor koplampen huh.gif maar hoe zit dat dan met de breedte van UTAH met 1.81 mtr huh.gif , valt dit nog binnen de auto inclusief bredere verbreders ( dacht dat mijn z.g.a. standaardwielen niet veel verder naar binnen staan dan de buitenzijde van de verbreders unsure.gif )

Ben niet verbreed of dergelijke dus heb ik nu een probleem met de keuring of is het per keurmeester verschillend ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha jongus,

leuke discussie bij een apk keuring mogen de lampen niet verder dan 40 cm van de buitenkant van de auto zitten. wat er veel gebeurd is dat men op de bumper een setje dimlichten zet en de originele lampen in de gril verwijderd.

en ad ik hoor het wel wanner je ze komt ophalen

biggrin.gifrolleyes.gif

We hebben reeds contact gehad dus het topicje kan sluiten denk ik.....Op naar de APK met een reserve jeep mee laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...