Spring naar bijdragen

net nieuw


billy
 Share

Recommended Posts

hallo allemaal ik ben net nieuw op deze forum en heb net gisteren een jeep gekocht een yj van 1992

ik woon en werk al jaren in duitsland en dit wordt dan ook een duitse jeep.doordat ik eigenlijk dicht bij nederland woon zoek ik een goed adres voor onderhoud (maar niet bij chrysler zelf). de auto heeft veel aanpassingen (zie onder) en zal jullie hulp in de toekomst nogal vaak nodig hebben ik woon bij ootmarsum (ov) net over de grens mischien is hier een club voor jeeps?

hier zijn de ombouwingen van deze jeep zoals deze in het internet stonden:

Komplettumbau 2005 !! neu lackiert und konserviert, 2, 5" Fahrwerk, Bodylift, vorne u. hinten Achsübersetzung geändert, vorne und hinten 100% Schwarz Sperre, hinten verstärkte Achse, verstärkte Kardanwelle mit Doppelkreuzgelenken, Slip-o-Kit, Kupplung neu, KD neu, Borla Edelstahl-Fächerkrümmer, neue 10" Alu-Felgen mit 33x12,5x15 Mud-Terrain-Reifen, König-Sitze.

ik hoop dat jullie het wat vinden. jammer genoeg kan ik geen foto er bijvoegen

groeten billy biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal ik ben net nieuw op deze forum en heb net gisteren een jeep gekocht een yj van 1992

ik woon en werk al jaren in duitsland en dit wordt dan ook een duitse jeep.doordat ik eigenlijk dicht bij nederland woon zoek ik een goed adres voor onderhoud (maar niet bij chrysler zelf). de auto heeft veel aanpassingen (zie onder) en zal jullie hulp in de toekomst nogal vaak nodig hebben ik woon bij ootmarsum (ov) net over de grens mischien is hier een club voor jeeps?

hier zijn de ombouwingen van deze jeep zoals deze in het internet stonden:

Komplettumbau 2005 !! neu lackiert und konserviert, 2, 5" Fahrwerk, Bodylift, vorne u. hinten Achsübersetzung geändert, vorne und hinten 100% Schwarz Sperre, hinten verstärkte Achse, verstärkte Kardanwelle mit Doppelkreuzgelenken, Slip-o-Kit, Kupplung neu, KD neu, Borla Edelstahl-Fächerkrümmer, neue 10" Alu-Felgen mit 33x12,5x15 Mud-Terrain-Reifen, König-Sitze.

ik hoop dat jullie het wat vinden. jammer genoeg kan ik geen foto er bijvoegen

groeten billy biggrin.gif

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je jeep rolleyes.gif

Als je een goed adres zoekt kun je eens kijken bij:

Garage Verberene

Industriestraat 226

Hengelo (OV)

tel 074 291 196 40

Mijn ervaringen zijn er goed. Je moet even geduld hebben, maar het resultaat is wel goed.

de baas zelf en 1 van de monteurs zijn echte jeep enthousiasten.

Ze weten tenminste waar ze het over hebben (in tegenstelling tot sommige andere garages).

Veel plezier met je Jeep smile.gif

Groet,

Jeep7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat zal zeker lukken ik maak me alleen zorgen als ik zo het forum lees dat ik hopelijk een goede gekocht heb hij is omgebouwt naar "zwaar" werk en de verkoper is ook iemand die bij jeep werkt en er zit ook totaal geen roest aan (is geheel behandeld) maar een jeep heb ik nog nooit gekocht en ik wist ook niemand die er verstand van had en die helemaal naar ulm in duitsland wou rijden... unsure.gif (!) een geluk heb ik men zegt niets voor niets geluk is met de dommen blink.gif

en van gewone autos heb ik dan wel verstand en heb ook nog een beetje technische opleiding(helipiloot). thumbsup.gif

ik ga gewoon veel lezen(mostert na de maaltijd) en hoop dat het gezegte klopt(!) maar het jeep virus heb ik al te pakken. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach - die Jeeps blijven het meestal wel doen, in tegenstelling tot die Apache heli's. Er staat er nu weer 1 met panne in een weiland in Brabant... laugh.gif

hahaha ik heb nu tenminsten een jeep die de handel wel uit het weiland kan trekken(!) biggrin.gif

het lijkt me leuk om mee te doen met een bijeenkomst waneer is er een in nederland of in duitsland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie YJ!

Die is al helemaal af, niks meer aan doen.

Ik weet trouwens hoe het is om te wachten.

Mijn TJ staat nu al bijna 2 weken voor de deur en ik kan pas Maandag as naar het RDW om te keuren...dan nog wachten op het kenteken.

veel suces met je auto ik weet wat je doormaakt rolleyes.gif

mooie wagen!! en voor technische info en hulp is er altijd wel iemand op het forum die je kan helpen, nu nog snel naar een meeting!!!!!

zeker weten ik ben nu een weekje dit forum aan het lezen en wat mij opvalt is dat ieder elkaar help met problemen thumbsup.gif .het lijkt me ook daarom een hele leuke club ik zal daarom ook zeker lid worden en af en toe (meer toe als af) naar meetings gaat biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...