Spring naar bijdragen

diff schoonmaken


René
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 4 months later...
Gast IRONBITCH

ik maak mijn diff altijd schoon met diesel. want dat tast namelijk niet de keeringen aan en het reinigt net zo goed als remmenreiniger of ontvetter en is stukken goedkoper.

want ik heb namelijk op voor en achter deksels oliepluggen er opgelast op het laagste punt. is vooral handig als je flink in het terrein hebt zitten beesten. en als je daarna je diff ff wilt controleren of er water of vuil bijzit dan tap ik de olie eraf. is de olie nog goed giet ik het erweer terug erin. zoniet dan gaat de olie in een afvalkannetje. en dan draai de olieplug terug gooi er diessel in draai het wiel met de hand ff goed hard rond. dat de diff de diesel goed door het diffhuis heen slingert. en tap de diesel daarna er weer vanaf. en je diff huis is helemmal schoon van binnen. en als je het niet wilt geloven dan probeer het zelf maar eens uit. en het voordeel van oliepluggen op je deksels lassen is. dat je niet elke keer je deksel eraf hoeft te halen. om je diff schoon te maken. en je vangt het makkellijker op. want soms klapt de olie er te snel uit. en dan heb je een gigantische troep onder je Jeep

en het is ook handig als je onderweg bent. zoals een weekendje weg bijvoorbeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...