Spring naar bijdragen

motor loopt op 4 cyl


 Share

Recommended Posts

hallo sinds kort na een paar keer starten loopt mijn 6 cilinder lijn van mijn cj7 voor mijn gevoel maar op 4 cilinders

auto is gerestoreert en heeft dus heel lang stil gestaan motor olie ververst nw bougies motor liep perfect

maar nu paar start beurten verder omdat ik hem van de ene schuur naar de andere moet rijden loopt hij in eens slecht ploft en loopt volgens mij op 4 cil wat kan dat zijn heeft het altyd goed gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vochtige schuur ? stilstand is achteruitgang ? haal de bougies er uit en kijk of ze de goede kleur hebben, wellicht verzopen, steeds starten en kleine stukjes rijden geeft aanslag op je bougies, schoonmaken en wellicht weer de oude

nee geprobeert maar nog het zelfde zou het een massa draad kunnen zijn heb alles los gehad

maar liep goed en nu op 4 en af en toe op 5 cilinders

zou er kool afzetting los gekomen zijn van de zuiger en tussen klep zitting zitten

wie heeft er een simpele bedrading schema voor een cj 7 van de ontsteking zonder computer

groeten erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...