Spring naar bijdragen

Naar de maasvlakte zaterdag 12 aug/zondag 13 aug


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Vraag me af hoe de animo is voor de Maasvlakte a.s. zaterdag of zondag (12 of 13 Aug 2006) huh.gif , in het geval er meer mensen ter plaatse zijn ga ik de rit erheen maar weer eens ondernemen ( en SHELL sponseren.. sad.gif ) , en probeer wat foto`s te maken van forummers die aan het spelen zijn in de zandbak wink.gifwink.gif om die te dumpen op het forum frusty.giffrusty.gifthumbsup.gif .

Gr . wrangler92 cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me af hoe de animo is voor de Maasvlakte a.s. zaterdag of zondag (12 of 13 Aug 2006) huh.gif , in het geval er meer mensen ter plaatse zijn ga ik de rit erheen maar weer eens ondernemen ( en SHELL sponseren.. sad.gif ) , en probeer wat foto`s te maken van forummers die aan het spelen zijn in de zandbak wink.gifwink.gif om die te dumpen op het forum frusty.giffrusty.gifthumbsup.gif .

Gr . wrangler92 cool.gif

Ik ben zondag nog even wezen kijken en er waren 4 Wranglers aan het modderen.

Eentje moest uiteindelijk nar huis gesleept worden en van een ander werkte de lier niet meer goed, hij kon niet meer inhalen.

Volgens mij zijn er altijd wel wat gasten bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zondag nog even wezen kijken en er waren 4 Wranglers aan het modderen.

Eentje moest uiteindelijk nar huis gesleept worden en van een ander werkte de lier niet meer goed, hij kon niet meer inhalen.

Volgens mij zijn er altijd wel wat gasten bezig.

................en zelf ook nog gemodderd ??

Helaas Ad

Zaterdag gaat voor mijn de vakantie beginnen,maar zodra we terug zijn gaan we zeker weer naar de maasvlakte toe.

Heb je nu nog niet genoeg vakantie gehad wink.gifwink.gif ,.geintje.......HEEEELLL VEEEELLLL plezantigheid toegewenst ( en hopelijk nog een staartje mooi weer cool.gif ).

Graag tot de volgende keer op de Maasvlakte of bij de garage..... bye1.gifbye1.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet overwerken dat weekend.. mad.gif ..( en had ook niet zover van huis gegaan......heb een jeepie dat 1 op een emmer loopt dus ben al leeg voor ik vertrek.. frusty.giffrusty.gif ..)

Ik volg het via de media (forum) en hoop nog op een bullbar op de retourweg ( als er niemand overheen biedt wordt hij dan meegegeven aan een forummer die er wel heengaat... unsure.gif ..)

Volgens mij is het ook niet zo aan mijn BlingBling bak besteed ( is hij iets te standaard voor. tongue.gif .....)

Hoop dat het een waanzinnig weekend wordt voor diegene die wel gaan en ik zie graag de foto`s tegemoet.... bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn 2 weekenden en alle Jeeps lopen 1 op een emmer. Dus................. tongue.gif

1e weekend werken en 2e weekend mad.gif 2x verjaardag mad.gif ( o.a. moeders de vrouw..) en uit eten.....**zucht**

Zit er dus niet in ben ik bang... blink.gif

Zit te denken aan iets van een oprijwagen om verder weg te kunnen ( rij zakelijk met bijtelling met diesel helaas wink.gif ) maar weet nog niet hoe de gewichten precies in elkaar steken. Op de trekhaak staat 2500 kg , de rest heb ik niets van volgens mij.... cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

................en zelf ook nog gemodderd ??

Heb je nu nog niet genoeg vakantie gehad wink.gifwink.gif ,.geintje.......HEEEELLL VEEEELLLL plezantigheid toegewenst ( en hopelijk nog een staartje mooi weer cool.gif ).

Graag tot de volgende keer op de Maasvlakte of bij de garage..... bye1.gifbye1.gif .

Ben zelf ook even wezen rijden, maar moet het wel netjes houden om mijn vrouw niet af te schrikken.

Die gasten die tot halverwege in de mud zaten, vond zij nou niet zo'n aantrekkelijk idee.

Gewoon met het jeepie over de heuveltjes en door het zand gereden, dat gaat net goed.

Wat dat betreft doen wij de nickname "Mamoet"wel eer aan.

Ook ons jeepie is een standaard TJtje zonder extra banden lieren etc. dus wij doen het rustig aan.

groeten,

JAN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf ook even wezen rijden, maar moet het wel netjes houden om mijn vrouw niet af te schrikken.

Die gasten die tot halverwege in de mud zaten, vond zij nou niet zo'n aantrekkelijk idee.

Gewoon met het jeepie over de heuveltjes en door het zand gereden, dat gaat net goed.

Wat dat betreft doen wij de nickname "Mamoet"wel eer aan.

Ook ons jeepie is een standaard TJtje zonder extra banden lieren etc. dus wij doen het rustig aan.

groeten,

JAN

Zie je graag in het zand smile.gif , ik doe het zelf namelijk ook rustig aan ( moet er mee naar huis over de weg blink.gif ) , kan het soms niet laten om wat te driften met 2wd maar zoek ook de bergjes op. De diepe geulen zijn voor mijn vering ook niet geschikt.. frusty.giffrusty.gif ...mocht je gaan laat het me weten , kijk ik of ik ook op weg kan....

gr ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook wel zin om de CJ de maasvlakte te laten proeven, warneer gaan we precies?

Zaterdag of zondag, en waar ontmoeten we elkaar?

Als ik ga, dan wordt het in ieder geval zondag voor mij, want zaterdag ben ik al bezet.

Ik kom uit Hellevoetsluis, dus dat is een thuis wedstrijd voor mij.

Ik wil best ergens afspreken, als het maar niet eerst te ver richting R'dam is.

Ik wacht wel af wat er besproken wordt! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag ben ik er, biggrin.gif laat maar weten hoe laat, lijkt mij wel leuk jullie te ontmoeten. wink.gif

groeten,

JAN smile.gif

Als jullie weten hoe laat je er ongeveer bent dan ga ik proberen er ook even tussenuit te knijpen unsure.gif en me naar de Maasvlakte te begeven cool.gif ( t`is 65 km dus ik ben even onderweg met de Jeep **6 x tanken onderweg wink.gif **....)

Groeten ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie weten hoe laat je er ongeveer bent dan ga ik proberen er ook even tussenuit te knijpen unsure.gif en me naar de Maasvlakte te begeven cool.gif ( t`is 65 km dus ik ben even onderweg met de Jeep **6 x tanken onderweg wink.gif **....)

Groeten ad

Kweet het niet, dry.gif maar ronde de middag lijkt me leuk, pakweg een uur of 1.

Eerder kan/mag ook ik hoor het wel. tongue.gif

.....en nu maar hopen dat al het zand niet in modder is veranderd! wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kweet het niet, dry.gif maar ronde de middag lijkt me leuk, pakweg een uur of 1.

Eerder kan/mag ook ik hoor het wel. tongue.gif

.....en nu maar hopen dat al het zand niet in modder is veranderd! wink.gif

Wees niet bang wink.gif , zand zat daar !!!!! ( ligt alleen wat verborgen onder het water.... wink.gif )

Ik probeer er ook om 1 uur te zijn bij de entree van het Reebok gebouw ( kan iemand nog even het exacte havennummer geven, dacht iets van 9000 ofzo. ohmy.gifhuh.gif .)

Hoe herken ik jullie ohmy.gif ( wat voor auto,..je hoeft geen roos in het knoopsgat te plaatsen hoor... tongue.gif ..)

ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees niet bang wink.gif , zand zat daar !!!!! ( ligt alleen wat verborgen onder het water.... wink.gif )

Ik probeer er ook om 1 uur te zijn bij de entree van het Reebok gebouw ( kan iemand nog even het exacte havennummer geven, dacht iets van 9000 ofzo. ohmy.gifhuh.gif .)

Hoe herken ik jullie ohmy.gif ( wat voor auto,..je hoeft geen roos in het knoopsgat te plaatsen hoor... tongue.gif ..)

ad

Volgens mij moet je havennummer 9009 volgen, Reebok is aan de Magelaneweg Maasvlakte. blink.gif

Ik rij een metallic groene TJ met een zwarte softtop. ph34r.gif

heb er zin in laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet je havennummer 9009 volgen, Reebok is aan de Magelaneweg Maasvlakte. blink.gif

Ik rij een metallic groene TJ met een zwarte softtop. ph34r.gif

heb er zin in laugh.gif

Ik hoop dat ik je ga zien , man wink.gif

Thanks voor het havennummer en de weg , ik dump het direct in mijn Tomtommus.... cool.gif , ben vorige keer blind achter Darkwolf aangehobbeld en heb niet op de weg gelet.... blink.gif ( nee, ben niet blond..)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...