Spring naar bijdragen

bullbar


pat
 Share

Recommended Posts

smile.gif

oh soms denk ik dat er maar 1 jeep bestaat...... rolleyes.gif

maar de bullbar is afkomstig van mijn YJ uit 1990, prijs indicatie €50,- maar voor een mooi verhaal wil ik wel zakken.

of natuurlijk MODDER FOTO'S !!!!!! worshippy.gif

p.s de bull is geschikt voor een auto met lier

als iemand me kan uitleggen hoe je een plaatje post dan heb ik ook plaatjes ervan huh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smile.gif

oh soms denk ik dat er maar 1 jeep bestaat...... rolleyes.gif

maar de bullbar is afkomstig van mijn YJ uit 1990, prijs indicatie €50,- maar voor een mooi verhaal wil ik wel zakken.

of natuurlijk MODDER FOTO'S !!!!!! worshippy.gif

p.s de bull is geschikt voor een auto met lier

als iemand me kan uitleggen hoe je een plaatje post dan heb ik ook plaatjes ervan huh.gif

sad.gif blijkbaar wil niemand wat koeien opzij schuiven... wink.gif

Maar een bod is altijd welkom! De tuin wordt er zo ook niet fraaier op...... rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hiep hoi , ik was de eerste. tongue.gif En nu?

Je kunt me ook wel even een mailtje sturen met een foto , dan weet ik zeker of dit het type is wat ik denk.

Ritje Limburg moet maar niet met de Wrangler , kan ik net zo goed een nieuwe bullbar kopen.

Gelukkig heb ik een zoon met een 205.

Ik heb geprobeerd met voorafgaande bovenstaande tip een foto in jeep forum te krijgen, voor mij lijkt het alsof je 2 jaar informatica en 3 jaar algebra gestudeert moet hebben... kortom ik vind het knap lastig dat gedoe met linken en url's enz enz

abacadabra in 1 woord. mad.gif

geef me je mail adres of stuur mij een mail en binnen 5 minuten stuur ik je verschillende foto's.gewoon op de ouderwetse manier en direct klaar zonder poespas. smile.gif

sorry , maar ik wordt echt pissig als zogenaamde moderne techniek het onmogelijke van je vraagt, gelukkig ben ik niet de enige die foto's plaatsen niet makkelijk vind op het jeep forum... ph34r.gif

mijn e-mail adres : sleeuwen1@home.nl

ik hoor graag van je

groeten miller

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...