Spring naar bijdragen

wagoneer assen onder cj


arjan
 Share

Recommended Posts

ja maar dat dan 2x en het is voor een tj en ze hebben alleen chomoly shafts voor de vooras

ik zeg niet dat dit geen goede oplossing is maar gewoon niet voor mij

maar ik wil toch bredere assen en die detroit heeft nog geen 500km gelopen

Degene van wie ik mijn dana 44 assen heb gekocht in Amerika heeft zelf dana 60 assen geplaatst en rijdt er rond met 42 inch superswampers. Hij doet alleen rock crawling en heeft er een 5.38 in zitten met lockers en gebruikt ook nog eens een atlas low range kit. Hij vertelde mij dat zijn wagen nu helemaal compleet ingericht bijna 2340 kilo weegt. Hij was laatst wezen crawlen en moest eerst door een modderpoel heen om bij de berg te komen. Hij bleef vast zitten in de modderpoel. Hij zei dat hij letterlijk door de modder heen zakte. Kwam volgens hem door het gewicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier een wagoneer boek liggen (chilton) , maar kan niks over mijn achteras vinden of ik weet niet waar te kijken!

Zijn er voorassen (dana 44)van een wagoneer die net zo breed zijn als mijn achteras,met 3.73 met schijfremmen ?

Jullie hebben je er al veel meer ingelezen, en ik kan dus beter aan jullie vragen wat te doen?

mvg Walter

Waggy D44 assen zijn ongeveer 58 a 59" WMS-WMS met SJ velgen zijn ze maar iets breder als standaard YJ assen,

Als je nou eens die Hardtop op zou komen halen kun je ze nameten :yes: heb hier Waggy D44ers liggen en YJ 30/35

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk, druk ,druk ,ik ga morgen de aanhanger wéér leegmaken en ben je morgenavond thuis? Kom ik de hardtop ophalen en de assen nameten.

Neem mijn assen ook wel effe mee!

Kunnen we vergelijken,en even kijken wat er bij past!

Groeten Walter

bewerkt door Reservoir Dogs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Degene van wie ik mijn dana 44 assen heb gekocht in Amerika heeft zelf dana 60 assen geplaatst en rijdt er rond met 42 inch superswampers. Hij doet alleen rock crawling en heeft er een 5.38 in zitten met lockers en gebruikt ook nog eens een atlas low range kit. Hij vertelde mij dat zijn wagen nu helemaal compleet ingericht bijna 2340 kilo weegt. Hij was laatst wezen crawlen en moest eerst door een modderpoel heen om bij de berg te komen. Hij bleef vast zitten in de modderpoel. Hij zei dat hij letterlijk door de modder heen zakte. Kwam volgens hem door het gewicht.

het is nu ook niet dan zo 1 as 400kg weegt he

en ja oke het gewicht is er maar daar maak ik mij niet zoveel zorgen over mischien laat ik ze nog versmallen zodat ze toch de breedte hebben dan ik wil en breder zijn dan die ik nu heb en dan

wegen ze weer iets minder

ontopic: http://www.jeeptech.com/axle/d44.html hier staan een paar assen

bewerkt door puppy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...