Spring naar bijdragen

Rilland 6 augustus


martinus_
 Share

Recommended Posts

Na een GEWELDIG succes op de Maasvlakte wordt het dit weekend ook weer gezellig inRilland met Zeeland 4x4, vrij rijden en heel gezellig. Ben je ergens lid van is het 15 euro, anders 20, leden 7 euro, koffie één euro smile.gif

zeeland4x4

Routebeschrijving

Er waren zondag ook 3 cherokees aan het rijden, lid van JCN, 1 of 2 komen er in elk geval.

Wie komt er nog meer??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bye1.gif Hai Ronnie ,

De foto`s kun je via Imageshack verkleinen thumbsup.gif en dan met de URL naar de site plakken ( moet ergens een topic zijn , denk aan zoekwoord FOTO ) , filmpjes weet ik niet maar vraag het eens aan Jeeped ( die heeft er zojuist een geplaatst......

( ben geen digibeet no.gif , maar zelfs mij liukte het om met de uitleg van het forum foto`s te plaatsen , let echter wel op de grootte bij het verkleinen...)....

Anders gewoon even vragen op het topic en dan helpen ze je wel stapsgewijs verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo alles weer gewassen, de Blazer weer getankt en olie erbij. huh.gifhuh.gif En wij zijn weer klaar voor de volgende keer!!!

Het was lekker druk en veel modder!! Ik heb wat fotookes gemaakt, die staan ook om mijn nieuwe website

www.zeeuwszooike.isonzeclub.nl

Hij is nog niet helemaal klaar maar dat komt nog wel.Vergeet ook mijn gastenboek niet( hihihi) laugh.gifsmile.gifbiggrin.gif

rilland9th9.th.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo alles weer gewassen, de Blazer weer getankt en olie erbij. huh.gifhuh.gif En wij zijn weer klaar voor de volgende keer!!!

Het was lekker druk en veel modder!! Ik heb wat fotookes gemaakt, die staan ook om mijn nieuwe website

www.zeeuwszooike.isonzeclub.nl

Hij is nog niet helemaal klaar maar dat komt nog wel.Vergeet ook mijn gastenboek niet( hihihi) laugh.gifsmile.gifbiggrin.gif

rilland9th9.th.jpg

haha, leuke foto's, ik heb er wel voor gezorgd dat mijn nieuwe spullen schoon bleven hoor! (windjammer en motorkapsluiting tongue.gif )

we hebben meer geouwebet als gereden maartoch ook nog leuk gereden, ik ga morgen aan het filmpje beginnen, nadat mijn 2inch liftkit er op zit

'grijns' kwam wel boven in die put.

Die jeep met zijn vooras zag er slecht uit, blijft link hoor met voorlockers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...