Spring naar bijdragen

remlicht schakelaar cj7


Recommended Posts

hallo mede jeep restorateurs en hobby techneuten cj uit elkaar gesloopt weer in elkaar gezet dashbord er in alles aangesloten maar ben remlicht schakelaar kwijt weet niet of hij er op heeft gezeten toon ik hem kocht maar zie niets zitten bij pendaal is een automaat heb een paar stekkers over op die plek maar geen steun of bevestings plaatje waar eventueel die schakelaar in moet

wie heeft er een foto of iets waar ik kan zien of die daar moet of waar die heeft gezeten en welke kleur draden er heen moeten en ja kan stekkers een voor een door lussen en kijken of lampen gaan branden maar wat mis ik en waar moet het

of zit er ergens een druk schakelaar in het systeem

groeten erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb een paar stekkers over op die plek maar geen steun of bevestings plaatje waar eventueel die schakelaar in moet

wie heeft er een foto of iets waar ik kan zien of die daar moet of waar die heeft gezeten en welke kleur draden er heen moeten en ja kan stekkers een voor een door lussen en kijken of lampen gaan branden maar wat mis ik en waar moet het

of zit er ergens een druk schakelaar in het systeem

groeten erwin

Als het goed is zit er boven je rempedaal een schakelaar. Aan het pedaal zit een lange nok die de schakelaar indrukt. Volgens het electrisch schema gaat er vanaf de schakelaar een rood/witte draad naar de zekeringenkast en een roze draad naar de multifunctieschakelaar aan het stuur (richtingaanwijzer enz)

Verder zit er nog een drukschakelaar bij de remdrukverdeler, die stuurt geen remlichten aan maar het waarschuwingslampje in je kilometerteller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus je hebt nooit remlichten gehad !!??

Maak dan ook niet zo'n rotzooi in je schuur zodat je alles nog terug kunt vinden.

Ik zal vanmiddag wel ff wat fot's maken en sturen, als je mij even een PB-tje geeft met je e-mail adres

Groeten Bas

ik heb echt elk onderdeel gebruikt en niets over dus heeft er niet op gezeten denk ik of de muizen zijn er mee van door

zitten hier swinters ook lekker warm in d schuur

maar ja koop een nw maar waar hoort hij nou

groeten erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...