Spring naar bijdragen

slip yoke eliminator kit + tussenbak + cardan


zino
 Share

Recommended Posts

ik verkoop mijn slip yoke eliminator kit + speciale cardan + tussenbak NP231

deze voorkomt de trillingen en slijtages op aandrijfas deze cardan schuift in en uit en je hebt maximale veeruitslag je kan dan ook je versnellingsbak verlaging verwijderen dus dan heb je weer meer bodemvrijheid

deze kit kost nieuw 1650euro

hij mag weg voor 1000euro incl de tussenbak dus je moet gewoon je tussenbak vervangen en klaar de tussenbak is in perfecte staat deze kit zit er nu 4maanden onder en dit is echt leuk om mee te rijden

dsc04039se2.th.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik verkoop mijn slip yoke eliminator kit + speciale cardan + tussenbak NP231

deze voorkomt de trillingen en slijtages op aandrijfas deze cardan schuift in en uit en je hebt maximale veeruitslag je kan dan ook je versnellingsbak verlaging verwijderen dus dan heb je weer meer bodemvrijheid

deze kit kost nieuw 1650euro

hij mag weg voor 1000euro incl de tussenbak dus je moet gewoon je tussenbak vervangen en klaar de tussenbak is in perfecte staat deze kit zit er nu 4maanden onder en dit is echt leuk om mee te rijden

dsc04039se2.th.jpg

past dit op elkr yj.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

past dit op elkr yj.

groetjes

als je een 4.0 hebt wel ja

welke tussenbak heb je nu ????

ik heb desnoods ook de gewone versnellingsbak ook nog te koop alles amen maken we een mooie prijs indien je wenst dan past het zeker hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zal dat eens eventjes op zoeken

je kan me altijd emailen rechtstreeks vercauterensteven@skynet.be

hallo zinno.

hen vandaag ff verhaal gehaald bij jeep service.

en die zij dat het voor mij niet nodig was.

inv de verhoging die ik heb . 3 inch.

als ik nu hoger zou gaan dan zou het zeker een oplossing zijn .

mvg maurice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
ik verkoop mijn slip yoke eliminator kit + speciale cardan + tussenbak NP231

deze voorkomt de trillingen en slijtages op aandrijfas deze cardan schuift in en uit en je hebt maximale veeruitslag je kan dan ook je versnellingsbak verlaging verwijderen dus dan heb je weer meer bodemvrijheid

deze kit kost nieuw 1650euro

hij mag weg voor 1000euro incl de tussenbak dus je moet gewoon je tussenbak vervangen en klaar de tussenbak is in perfecte staat deze kit zit er nu 4maanden onder en dit is echt leuk om mee te rijden

dsc04039se2.th.jpg

Nog steeds te koop zag ik op Kapaza?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...