Spring naar bijdragen

Trommelvliezen


boris
 Share

Recommended Posts

Heeft wel niets met Jeep te maken maar toch :

Ik kan me aan sluiten bij Hans , ik ben (hopelijk) tijdelijk doof aan de rechtse kant.

Ik ben gisteren gaan varen met Hazzan , met een rubberen band achter de band.

En ben met een snelheidje van 80 km/h (ingeschat) op het water terecht gekomen met mijn oor.

Het was maar goed dat ik een zwemvest aanhad , was even 30 sec. de weg kwijt. (sterrentjes en zwart voor de ogen).

(s'avonds met paracetemol naar bed gegaan van de pijn aan mijn oor , s'morgens water en bloed uit mijn oor)

Vandaag bij de doktor geweest en trommelvlies gescheurd , dit kan zeker 1 a 2 maanden duren.

Dus heb ik nu het alleen nog maar een 'plop' in mijn rechter oor , net zoiets als je in de bergen rijdt , en je je oor niet kan klaren.

Maar het is wel erg gaaf met zo'n band , vooral de G-krachten die je krijgt op de band , als de boot een bocht maakt.

Ik ben niet erg bang aangelegd , maar gisteren had ik toch wel zoiets (in de bochten) , vast houden en niet vallen want dan ben ik dood........

(boot gaat met zo'n 130pk ongeveer 50km per uur , de band in de bocht 80 km per uur).

Val je er wel af in de bocht dan tets je zelf nog zo'n meter of 5 door op het water.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja haha ik haat die kud bandjes levensgevaarlijk

Ik vaar ongeveer 70 met 230 PK maar als je een bocht neemt met zo een band dan kom je gauw boven de 100 en meer en het water is hard.

Ben met mono skieen ook vaak op mn plaat gegaan maar dan ben je inderdaad ff de weg kwijt.

en Jeepers hebben OOK lol in een boot als de motor maar amerikaans is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft wel niets met Jeep te maken maar toch :

Ik kan me aan sluiten bij Hans , ik ben (hopelijk) tijdelijk doof aan de rechtse kant.

Ik ben gisteren gaan varen met Hazzan , met een rubberen band achter de band.

En ben met een snelheidje van 80 km/h (ingeschat) op het water terecht gekomen met mijn oor.

Het was maar goed dat ik een zwemvest aanhad , was even 30 sec. de weg kwijt. (sterrentjes en zwart voor de ogen).

Maar het is wel erg gaaf met zo'n band , vooral de G-krachten die je krijgt op de band , als de boot een bocht maakt.

(boot gaat met zo'n 130pk ongeveer 50km per uur , de band in de bocht 80 km per uur).

Val je er wel af in de bocht dan tets je zelf nog zo'n meter of 5 door op het water.....

Een boot met een binnenband ???

Zal eens kijken of ik een propellor achter op m'n Jeep heb. biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...