Spring naar bijdragen

axiaale speling op de achteras (yj)


jack
 Share

Recommended Posts

Nou….heb ik weer… sad.gif

Heb net de Wrangler opgehaald, merk ik dat er speling op de achterwielen zit (axiaal). Wie weet wat dit betekend en wat gaan (moeten) we (haha) hier aan doen…

De achteras is een Dana 35.

Pff Jack, ik laat reacties graag aan de experts over, voordat ik je helemaal op het verkeerde been zet.

Heb je al een foto geplaatst van je nieuwe aanwinst (feli btw!)? Is geen verplichting maar word wel errug op prijs gesteld rolleyes.gifyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff Jack, ik laat reacties graag aan de experts over, voordat ik je helemaal op het verkeerde been zet.

Heb je al een foto geplaatst van je nieuwe aanwinst (feli btw!)? Is geen verplichting maar word wel errug op prijs gesteld rolleyes.gifyes.gif

Ik krijg de foto niet op het forum geplaatst, zal hem morgen naar jou mailen, wil jij hem er dan even opzetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat de speling "gewoon" is..ivm de C-clip(mss wel max.)

het kraken kan ook veroorzaakt worden door de LS

ik zou eerst het diff.olie vervangen met een LS spec.

(als je dat doet haal je toch de kap eraf en kan je gelijk de tandjes

nakijken)

succes

Dat ga ik doen, maar ben er toch wel een beetje van geschrokken heb de wrangler net thuis (gekocht) en heb ik dat..... eigen schuld...niet naar gekeken....

heb op marktplaats een achter as (dana 35) gezien voor 350,= ,de vorige eigenaar van m'n wrangler betaald 250,= euri's mee... verzacht de pijn wel weer...

morgen naar b&s om olie en toevoeging te halen en kijken of er een bredere c-clips zijn om de speling op te vullen, en van het weekend de andere (reserve)as ophalen.

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...