Spring naar bijdragen

Gas of juist niet


Recommended Posts

Op internet ben ik een Cherokee tegengekomen met 110.000 op de teller. Er is net een G3 instalatie ingebouwd.

Is dit slecht voor de motor? Of maakt dit niet zoveel uit.

De brandstofkosten kan je hiermee wel flink drukken maar misschien ook wel duurder onderhoud.

Heeft iemand ervaring hiermee of tips om het juist wel of niet te doen?

Alvast bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn hier zat gasrijders die meer dan tevreden zijn

latere gas inbouw zie ik niet als probleem, mits de beurten optijd en netjes zijn uitgevoerd kan je nog veel km met plezier rijden, geld bij een bezinemotor ook natuurlijk, maar komt met gas wat nauwer denk ik

maar ben zelf geen gasrijder maar op forum zijn er meerdere topics over te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

ik ben zelf groot voorstander van op gas rijden!. En ook een latere inbouw mag geen probleem zijn. Waar je met gas wel op moet letten is dat je luchtfilter en je bougies in goede staat moeten zijn (en blijven). Een vervuild luchtfilter geeft meteen effect op de prestaties van je auto. Een k&n luchtfilter is een heel goed alternatief, en kan je makkelijk schoonhouden.

Verder is het onderhoud het zelfde als op benzine. En het grote voordeel is dat je 2 brandstofsystemen heb, werkt de een niet werkt de ander vaak wel.

Nee gas is niet alleen om te koken.

ow jaa het is goed voor het milieu biggrin.gif ( maar of dat nou een echt belangrijke reden is)

gr Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...