Spring naar bijdragen

afronding vragen


Jypy
 Share

Recommended Posts

Hoi Jeepers,

Ik vind dit een geweldige site waar ik veel aan heb. Toch kom ik met een opmerking. Veel items over technische problemen worden m.i. niet afgerond. Daar bedoel ik mee dat de gang van zaken vaak is:

1 het technische probleem wordt omschreven.

2 veel jeepers komen met vaak (erg) verschillende oplossingen.

3 .......... en dan blijft het er vaak bij.

Je zou (nog) meer aan deze site hebben als de uiteindelijke oplossing van het probleem altijd wordt vermeld.

Ik stel voor dat ieder die met een probleem komt op het forum (zie het als een soort forum-etiquette) als laatste aangeeft 'hoe het afgelopen is'. Dat laatste kan ook zijn de gang naar de garage en wat er daar is gebeurt. Mocht je later hetzelfde probleem overkomen dat kun je zoeken bij problemen en daar altijd oplossingen vinden.

Jypy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het blijft moeilijk om een oplossing te vinden voor een probleem wat schriftelijk wordt omschreven.

Vaak is het het kreunt of het tikt hier en daar. Het is soms een probleem wat makkelijk op te lossen is als het maar duidelijk zou zijn wat het probleem is.

Als je de dokter belt zegtie ook kom maar langs. Vaak blijkt het probleem heel ergens anders vandaan te komen. Als het zo simple wat kon je een lijstje maken met FAQ met alle oplossingen maar ja het is en blijft een auto. Als je weet wat het probleem is kun je het pas oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja mee eens,

punt 3 kan veel en veel beter

punt 2 is vaak gevolg van punt 1, ligt aan hoe de vraag om schreven is

en ik ben er met je eens dat er vaak verschilende antwoorden worden gegeven, maar meestal zijn/kunnen dat ook oorzaken zijn

goede opmerking. top!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...