Spring naar bijdragen

Headers RVS voor AMC 304/360


Marcel_cj7
 Share

Recommended Posts

Ik heb heel 4wd.com afgezocht, maar kon geen headers van RVS vinden voor een AMC 304 helaas.....................

En de headers op kapaza.be zijn ook niet van RVS.

Groeten marcel

hmm ja alleen voor de 6 cyl. waren van borla mss een mail doen naar borla zelf, met de vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik heb gisteren een reactie gehad. Hij kon ze inderdaad maken. Helaas had ie (nog) geen mal. Maar das voor mij niet zo erg, want ik heb nog een reserve set liggen. De prijs is 350,-- euries ex BTW, per spruitstuk.

Ik weet dat iemand hier op het forum de flens van de headers in een computergestuurde snijapparaat heeft staan, dus ik heb hem de vraag gesteld of e.e.a. dan in prijs kon schelen. Hier heb ik (nog) geen reactie op.

Tevens vraag ik mij af of RVS wel zo geschikt is.......... de Headres zitten precies achter de voorwielen waar altijd opspattend water en pekel tegenaan komt........ Bij gebruik van een verkeerde soort RVS kan het geloof ik weleens zo zijn dat ze zelfs sneller roesten dan gewoon staal. En dat zou niet zo mooi zijn voor Zo'n prijs...................

groetjes Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel zelf heb ik al jaren een RVS uitlaat van de firma EPS deze is gemaakt van 304 dat kunnen ze nog redelijk buigen.

Als je de modder van de demper afschraapt ,dan kan je er je haar in er kammen.

De rest van de uitlaat zie er ook nog steeds perfect uit.

De reden dat ik nu ook RVS headers wil is omdat ik headers heb met een soort aluminiumcoat die jaren zou blijven zitten (maar nu dus toch roest).

ik dacht trouwens dat hij mij een anere prijs opgaf n.m. €300......

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marcel zelf heb ik al jaren een RVS uitlaat van de firma EPS deze is gemaakt van 304 dat kunnen ze nog redelijk buigen.

Als je de modder van de demper afschraapt ,dan kan je er je haar in er kammen.

De rest van de uitlaat zie er ook nog steeds perfect uit.

De reden dat ik nu ook RVS headers wil is omdat ik headers heb met een soort aluminiumcoat die jaren zou blijven zitten (maar nu dus toch roest).

ik dacht trouwens dat hij mij een anere prijs opgaf n.m. €300......

groeten Walter

Dat zal de inflatie zijn................ Heb ook al eens bij EPS gevraagd, dacht dat de prijs daar zo', 8oo euro was. Maar ik denk dat ik het nog een keer ga navragen.........

Groeten marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...