Spring naar bijdragen

stuurdemper defect


Recommended Posts

ik heb er wel een nieuwe voor je in de aanbieding 25 euro ex verzenden

of ophalen natuurlijk bij intresse doe je maar een PM

maar het is geen oplossing voor je probleem

uitlijnen? banden balanseren? al gedaan?

komt alleen voor met remmen?

er heeft vandaag een monteur in mijn auto gereden die bij mij in het pand werkt heeft heel lang bij jeep ei'hoven gewrkt

die dacht dat het dat was die jongens zijn echte usa freeks ze hebben net een grote usa car meeting in valkenswaard georganiseert in ik geloof in sept.

maar als het die demper is kom ik die morgen halen als dat kan,kan je misschien f kijken???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Beest al schreef;

- Als het alleen bij het remmen gebeurt --> ligt het wss aan de remmen zelf --> blokken wellicht? maar kunnen ook andere onderdelen van je remmen zijn

- als het stuur continu trekt --> laten uitlijnen (bandenspanning ok aan beide zijden?)

- als het stuur overmatig slaat als je over hobbels rijd, dán zou het de stuurdemper kunnen zijn.

Ben benieuwd wat Mark en/of Jan er van gaan zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Beest al schreef;

- Als het alleen bij het remmen gebeurt --> ligt het wss aan de remmen zelf --> blokken wellicht? maar kunnen ook andere onderdelen van je remmen zijn

- als het stuur continu trekt --> laten uitlijnen (bandenspanning ok aan beide zijden?)

- als het stuur overmatig slaat als je over hobbels rijd, dán zou het de stuurdemper kunnen zijn.

Ben benieuwd wat Mark en/of Jan er van gaan zeggen.

Ik laat het morgen weten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...