Spring naar bijdragen

welke banden


Recommended Posts

Hoi Al,

IK ben een nieuwe bezitter van een Jeep. Nu vraag ik me af welke banden nu het beste zijn voor de snelweg. Ik heb er nu 2 voor yokohama of zo iets, gelukig bij versleten. En twee bijna nieuwe Bridgestone dueler 684 achter.

Nu rij ik voornamelijk op de snelweg. 2 tot 4 per jaar door Roemenie, daarom de jeep gekocht, zeer slechte wegen.

En 1 keer per jaar in de bergen, sneeuw, etc.

Ik heb ik gelezen over all season banden, M&S, snelweg en stoffige wegen, maar daar wordt ik niks wijzer van.

Wat is jullie ervaring en prijs kwaliteit?

Ik vindt de auto namelijk nogal veel lawaai maken bij hogere snelheden, zeg boven 100.

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in jou geval voor pure wegbanden gaan evt M&S of een aparte set winterbanden.

Dan is de keuze vrij groot.

Wij hebben nu onder de WJ Wranglers zitten. Die maken ook het nodige geluid en gaan er dan ook van af. Komen dan ook "gewone" wegbanden op, mag van de vrouw er toch niet mee het terrein in ph34r.gifcry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb onder mijn wagen rondom dueler banden liggen, ik kan nu niet zeggen dat ik hem erg vind bonken op de weg.

Ik zou in ieder geval zorgen voor 4 dezelfde banden, en inderdaad als je toch alleen maar op de weg zit zou ik kijken voor weg, of all-season banden.

Met die dueler banden heb ik ook in de sneeuw gereden, ze bevielen mij daar prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort Wrangler at's eronder zitten. Geluid is geen probleem, weg ligging is ook op de weg erg goed en ze zijn vanzelfsprkend prima voor slechte wegen/weer omstandigheden. ( in het terrein ook trouwens erg lekker vergeleken met de gewone all weather banden. rolleyes.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hallo Armani,

Hoe bevallen de dueler 684 ??? Ik zit met hetzelfde dilema.

Ik had een ZJ met B dueler AT's 31x10,5/15 en die bevielen prima. Echter met deze WJ wil ik iets minder wild doen en toch af en toe het strand op kunnen rijden.

Welke maat heb je gekozen ? Ik heb 17" velgen.

Groeten

Jeroen

Ben er net achter gekomen dat ik een nieuwe op mijn reserve wiel heb..... Moet er dus maar 1 kopen nu, dus het blijven Bridgestone Dueler 684..... all seasons.... (135 euro inclusief montage, etc)

Volgende set BGF proberen....

THANX biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Flyer,

Ik ben zeer te vreden over de dueller 684. Er is wel een nieuwere! Weet even het nummer niet.

De 684 is M&S dus ook op, niet te zwaar terrein, prima!

Banden maat 245 (weet even niet de 16 of 17 inch, dacht 16 inch!).

Armani

Ben er zelf me naar Portugal gereden in de hitte, preseerde ook toen prima, nu de winter even afwachten. In de regen perfect! Sneeuw heb ik nog niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...