Spring naar bijdragen

platte skidplaat.


MugZy
 Share

Recommended Posts

die plaat is van 9th° mobility, en kost ongveer 350$ plus verzendingskosten. moet toch goedkoper kunnen niet?? de SYE kit ben ik van plan bij JB te bestellen. 199$ voor de gewone 299$ voor een superkorte(nog een 5 cm korter, even lang als de atlas) en 250 voor een spicer cardanas. dat is een iets scherpere prijs dan ik tot nu toe hier gevonden heb (1000€ en meer....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, dat staat voor slip yoke eliminator. in al zijn wijsheid heeft AMC beslist (en later DC) dat de np231 tussenbake met in en uitschuivende cardanuitgang zou worden uitgerust ipv een vast uitgang en een uitschuivende cardan. hierdoor heb je achter op je tussenbak een heel erg lang uitgang die er voor zorgt dat je bij verhogingen boven de 3" een te korte cardan heb (de hoeken worden te groot) zo'n sye kit zorgt ervoor dat je tussenbak korte word, en laat ook het gebruik van een dubbel kruisje toe in de kardanas.

zelf heb ik nog maar 2.5"lift maar ik wil nog iets langere schommels, en die platte plaat.(heeft een yj wel 1" body lift voor nodig...)

hier is nog een linkje over een sye instalatie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...
Originally posted by 87wrangler@Dec 22 2004, 16:45

-KICK-

We zijn zo'n 8 maanden verder.... Zit er intussen een vlakke plaat onder, en zo ja, hoe bevalt het?

<div align="right">

nee.... ben het wel nog altijd van plan, maar er zijn dingen tusen gekomen die belangrijder waren....

dat en ik ben nog aan het sparen voor een sye.. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...