Spring naar bijdragen

OM en OM richting aanwijzers...


Pim
 Share

Recommended Posts

Ik héb het ooit ergens gelezen dat t kan, hoe t moet, enz.

wat dan?

Het om en om laten knipperen van je richtingaanwijzers (per zijde!)

Mag dat hier in het mooie Nederland ook wel ????/

Tevens op zoek naar wat hier onder het oranje kapje is (voor RECHTS + zwarte plastic rand (naast grill)...) :

bij mij zitten er ook geen lampjes in, volgens mij kan/past dat wel... weet iemand hoe/wat voor lampjes?

149660009.jpg

Lastige vragen? Of is hier al eens een topic overgeweest en kan k m nie vinden...

PiM!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHA, uhmmm ja die heb ik inderdaad ook ooit gevonden biggrin.gif Thnx Beest... ook toepasbaar op Cherokee '94 ??

zijn er standaard lampjes die je in die zij-'dingen'/reflektoren kunt drukken/ of zijn t speciale lampvoetjes?

Iemand al eens toegepast??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de USA zitten daar lampjes in. Die lampjes zijn aangesloten:

-één draad op de richtangaanwijzer

-één draad op het stadslicht.

Wanneer je dan richting aangeeft, knippert het lampje mee met de knipperlichten ( niet om-en-om)

Doe je het licht aan, gaan ze constant branden

Zodra je richting aangeeft, knippert de desbetreffende kant weer mee, maar nu wel om-en-om!

Dat om-en-om knipperen was in nederland vroeger wel toegestaan ( bussen hadden het ook). Maar vanaf '95 ofzo is het niet meer toegestaan op nieuwe auto's/bussen! Bij oudere auto's zou het dus misschien nog mogen... Ik heb het wel op m'n '87er YJ en er is nog nooit een opmerking over gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat betreft de lampjes en fittingen, de fittingen liggen er bij mij gewoon standaard in (91er) en er zaten geen lampjes in, maar een steeklampje van 5 watt past er erin en doet het dan perfect.

Je moet wel ff kijken of ze idd wel aangesloten zijn bij jou want het is wel gebeurt in het verleden dat ze werden los gekoppeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...