Spring naar bijdragen

YES YES YES YES YEEEEEEESSSSHHHH !!!


Vulture
 Share

Recommended Posts

Eindelijk gelukt, net een Jeep XJ gekocht. laugh.gif

Eentje uit 1995, donkerblauw. Van alles uitgeprobeerd tijdens proefrit maar hij gaf geen krimp. Wat mij opviel is dat de motor vreselijk alert is. Je kijkt maar naar het gaspandaal en de neus schiet omhoog. Ook een paar kleine rondjes gedraaid in 4WD full time, maar ook dat ging prima en zonder bijgeluiden. cool.gif

Nu effe wachten totdat hij klaar is (afleverbeurt en zo) en dan ben ik voortaan van de partij. Eerst maar eens zien waar ik All Terrain banden kan scoren, anders moeten jullie mij zo vaak lostrekken! tongue.gif

Fotootje: myjeep.jpg

Jippieajee,

Vulture

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Mar 13 2004, 16:46

Hey gefeliciteerd!!!!!

Ik ken het gevoel........ 't zit er nog steeds sinds 2 dagen geleden wink.gif

hey maf!!!!

ik hoorde van tribalman dat je geslaagd was in je zoektocht!!!

gefeliciteerd.....vulture ook natuurlijk!!er gaat niet boven het hebben van een jeep thumbsup.gifthumbsup.gifthumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer met beide voeten op aarde. laugh.gif

Allereerst: Ook van harte gefeliciteerd Mav! Maar wat is het geworden? En compleet met Arbs? Mooi, mag jij mij lostrekken tongue.gif .

Sorry maar ik kon er afgelopen zondag niet bij zijn. Ik moet hem nog ophalen. Hij krijgt nu nog een beurtje enzo. Ik hoop hem komend weekend te gaan halen, is nog niet helemaal zeker. Wel hoop ik de twee komende academies mee te kunnen doen.

Weet iemand of er dan ook iets te doen is voor peuters en moeders? laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ogdak@Mar 13 2004, 15:58

Alleen die velgen.............eh

laugh.giflaugh.giflaugh.gif Jeep opgehaald. laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Super auto !!! Op naar de Academy !!!

Over die velgen maak ik mij niet zo druk. De banden zijn een groter probleem. Er liggen nu echte wegbanden op (Goodyear Eagle GA). Die zijn ook nog best goed. Dus om die nu te vervangen voor terreinbanden is ook zonde. Ik denk aan een tweede setje velgen dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...