Spring naar bijdragen

achter remmen yj'87


Scaan
 Share

Recommended Posts

hoi,koninginedag weer nuttig besteed,lekker onder de jeep(daar regende het tenminste niet),me 4 banaan gele DOOIE old mans emu's vervangen door hagelnieuwe rood/witte RS5000 schokkertjes,en ff achterremmen vervangen,nou dat viel me mee(was me 1e keer),alle ouwe zooi vervangen/gangbaar gemaakt.alleen dat afstellen kom ik nie helemaal uit,mot dat met dat ''uitdraaiding'' onderaan??,wie legt me dat ff uit?en mot ik de zooi nu ook ontluchten('kheb de hydro NIET los gehad,ook geen lekkage o.i.d,vroeg het me af)bvd Rob (enne MOOOOIE stickers,egwel!!) smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet met de olie bezig bent geweest, hoef je niet te ontluchten.

Dat stellen doe je inderdaad met de "wieltje" onderaan. Zelf draai ik de schoenen daarmee zover naar buiten, dat de trommel er nog net op past. Daarna een paar keer remmen, en via get gat aan de achterkant van de remankerplaat met een schroevendraaier verder opstellen. Net zolang totdat de remmen net wat aanlopen.

Let er wel op dat het "meeneemplaatje" goed achter de tandjes van dat wieltje komt, da's belangrijk om de steller z'n automatische taak te laten vervullen. De steller doer z'n werk zodra je achteruitrijdend op de rem trapt.

Veel remplezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet met de olie bezig bent geweest, hoef je niet te ontluchten.

Dat stellen doe je inderdaad met de "wieltje" onderaan. Zelf draai ik de schoenen daarmee zover naar buiten, dat de trommel er nog net op past. Daarna een paar keer remmen, en via get gat aan de achterkant van de remankerplaat met een schroevendraaier verder opstellen. Net zolang totdat de remmen net wat aanlopen.

Let er wel op dat het "meeneemplaatje" goed achter de tandjes van dat wieltje komt, da's belangrijk om de steller z'n automatische taak te laten vervullen. De steller doer z'n werk zodra je achteruitrijdend op de rem trapt.

Veel remplezier!

hoi Rob,bedankt voor uitleg,is me weer helemaal duidelijk,fijn wknd. mvg Rob biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...