Spring naar bijdragen

water in softtop deur


Ab
 Share

Recommended Posts

Omdat er niet echt veel bergruimte in mijn CJ zit, stop ik nog wel eens wat spullen in die handige deurvakken van m'n softe deuren. Alleen als het een beetje geregend heeft is dit niet echt slim, er staat bijna altijd water in. Soms zelf een hele sloot.

Als je de deuren eruit pakt en op z'n kop zet drogen ze wel weer, maar om dit nu elke week te doen gaat me een beetje ver.

Welke ervaring hebben jullie hiermee, en is er een oplossing voor?

Ab.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WTF Beest moddereter van lik mun vestje.. mijn reacties waren serieus EN on topic...

Dat jij ze niet snapt daar kan ik verder weinig aan doen.

Ik zal het nog een keer duidelijke en extreem serieus zeggen mss dat beest het ook snapt.

1. Maak wat gaatjes onderin de zakken, dan kan het water weglopen.

2. Zorg dat er geen water inloopt door over de opening een soort slab te plakken. Zo kan er geen water inlopen. Het ziet er mss niet al te fraai uit, maar het gaat wel werken.

ik zal het proberen te tekenen..

...|

../| buitenkant deur

.|U

hoop dat het een beetje duidelijk is ( ook voor beest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meneer ijs

ik snapte het wel degelijk,

maar was niet de oplossing van het probleem,

jij gaf alleen maar de oplossing om het water kwijt te raken, en niet om het water buiten te houden

je had net zo goed kunnen antwoorden dat je beter niks meer in die vakken kan stoppen

en daarbij was jou antwoord een trigger voor anderen om ook "onzinnig" te antwoorden.......dus deledidiet

hoop dat het een beetje duidelijk is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo das klare praat!

Water eruit is geen probleem, maar je denkt er niet altijd aan als je er iets in stopt en het er drie regenachtig dagen later het er weer uithaalt.......

Aan een flapje erover had ik nog niet gedacht. Was nogal aan het tobben geweest met bijbuigen van het deurframe, dit heeft wel wat geholpen, maar het is nog niet alles.

De scharnierkant en de onderkant sluiten prima, maar omdat je het bovenstuk van de deuren er af kan pakken, zijn ze erg slapjes. De rubbers aan de boven en achterzijde van de deur hadden ze net zo goed er af kunnen laten bij Besttop.

Ga het naald en draad maar eens opzoeken unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bovenste gedeelte van de softtops zijn volgens mij wel voorzichtig iets bij te buigen, zodat de rubbers beter aansluiten, super waterdicht wordt het toch niet, maar water in de deurvakjes is te gek.

Wees voorzichtig met buigen als je een redelijk nieuwe softtop hebt, want volgens mij gebruiken ze een soort legering die niet goed buigt en snel knapt. (heb er echter geen ervaring mee).

suc6 Philip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...