Spring naar bijdragen

bikinitop


Recommended Posts

kan iemand mij vertellen/laten zien waar ik de beugeltjes moet plaatsen waar de straps aan komen van de bikinitop met een geplaatste duster?

en tevens waar ik de drukkers op het raamframe moet plaatsen of op de beugels bovenop het rameframe ?

ik heb geen idee ph34r.gif

het is van besttop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je voor de moeite, maar die beschrijving had ik er ook bij, en kwam er toch niet uit!

maar ondertussen heb ik alles naar eigen idee erop gezet (custom made) rolleyes.gif

en als trouwe jeepforum gebruiker post je dan hier dan (foto's??) hoe jij het hebt opgelost

zodat andere gebruikers er ook wat aan hebben wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net foto's bij jeepforumstikkers geplaats, daar kan je de straps zien lopen van de bikini top als ik ergens anders nog een foto van moet maken zeg dan waarvan?

dan maak ik die tussen me werkzaamheden door!

ik de de beugeltjes van de straps op de schuine bar net in de opening van de duster geplaatst

en de knopen gewoon in de rail die boven op het raam zit geboort, zou er alleen volgens mij weer af geschroefd moeten worden bij het plaatsen van de softtop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...