Spring naar bijdragen

Zijkant bescherming


 Share

Recommended Posts

Ik ben van plan om een kennis van me zijkant beschermers te laten maken van RVS maar heeft er iemand ergens toevallig de juiste afmetingen liggen ????

Want da's wel zo makkelijk, anders mot ik het zelf gaan opmeten en nog erger zelf gaan tekenen en dan ben ik bang dat er met mijn tekenkunst weinig pasvorm in zal zitten biggrin.gif

Het gaat om de zwarte gedeeltes net boven de treeplanken, en dan wel graag van een 4 deurs model dry.gif

voorbeeldzijkantbeschermingchr.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de panels kopen in de US, in alle maten en de vormen zoals jij denkt nodig te hebben. In de US worden ze rocker panels genoemd. Op de onderstaande site zie je enkele voorbeelden. Als je nog wat verder zoekt via google kom je er nog meer tegen.

http://www.pickupspecialties.com/rockerpanel-main.htm

lukt altijd John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja maar kopen kan altijd nog tongue.gif enne die kennis van me maakt voor een echte jeepersprijs GRATIS en ook het materiaal GRATIS alleen een verplichting ik moet weer een bak bier mee leeg drinken biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Ja, zeg dat dan, dat je goeie jeepvrienden hebt. Ik zou by the way niet krenterig zijn en er nog een paar kratten bijzetten, mochten de zijpanelen toch niet zijn wat je er van gedacht had, kan je ze altijd nog bestellen ....

Ik zei toch, lukt altijd, succccccces met je acties

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...