Spring naar bijdragen

remproblemen


ludo
 Share

Recommended Posts

Laatst op de duitse autobahn een keer flink in de ankers gegaan en sindsdien gaat het lampje van de remmen regelmatig branden.

Het betreft een cherokee 95 4.0HO, ik heb de hoofdremcilinder en het drukverdeelblok al vervangen, ik heb geen abs en zo ver ik kan zien ook geen slijtagemelder van de blokken dus ik zou zo niet weten waar verder te zoeken.

Iemand ervaring mee, of een tip

Alvast bedankt voor de reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst op de duitse autobahn een keer flink in de ankers gegaan en sindsdien gaat het lampje van de remmen regelmatig branden.

Het betreft een cherokee 95 4.0HO, ik heb de hoofdremcilinder en het drukverdeelblok al vervangen, ik heb geen abs en zo ver ik kan zien ook geen slijtagemelder van de blokken dus ik zou zo niet weten waar verder te zoeken.

Iemand ervaring mee, of een tip

Alvast bedankt voor de reacties

FF voor de goede orde ?? in je profiel staat een YJ rolleyes.gif

Maar zit er wel genoeg remvloeistof in ? want anders kan ik me er ook weinig bij voorstellen zoals je zelf al beschrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euhhh:

Overige informatieJeepYJ WranglerBouwjaar1991Tweede JeepCherokee (XJ)Bouwjaar1995Sleutelt zelfJa

Dus... zowel een XJ als een YJ... wink.gif

Maaruh.... zou het niet de schakelaar van de handrem kunnen zijn??? Heeft niets met hard remmen te maken, maar toeval bestaat ook... wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb inderdaad een xj en een yj,

handremschakelaar is het ook niet, en de remvloeistof is volledig vervangen

Is er net voor of net na het remvoorval niet iets in je auto ingebouwd onder je dashbord of onder de motorkap ?

Want ik weet dat de remvloeistofsensor geactiveerd word door 1 van de 2 draden aan massa te hangen.

Dus kan het wel eens zijn dat er mss een draad ergens contact maakt met je carrosserie (massa)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog maar eens je "pressure differential warning switch" proberen te resetten dan... Die kan aanspreken na/tijdens een noodstop. het ding is maar op één manier te resetten:

"Apply a brake pedal force of 450 psi"

Heel hard op je rempedaal drukken, liefst met draaiende motor, dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...