Spring naar bijdragen

31 maart, 1 en 2 april. JCN: Sclayn, België


Utah
 Share

Recommended Posts

Inderdaad een SUPER gaaf weekendje Sclayn. 'k Was er een jaar of 10 geleden ook al geweest, maar 't off-road terein is door de jaren heen wel ietsjepietje veranderd...... een uitdagend spectaculair terrein.

De sfeer was meer dan uitstekend....... enne, de BBQ, de slaatjes en de eieren met becon van Hans zelfs uitmuntend. Goh, wat kan die kerel barbeknoeien....... Sclayn is een eldorado voor Jeepers...... Je kunt 't terrein gebruiken voor zwarte en rode rijders maar zeker ook voor blauwe (minimaal 50% van 't terrein) rijders!

De volgende keer, wanneer JCN weer z'n tenten opslaat in Sclayn, moeten we de blauwe rijders zeker stimuleren dit JeepCamp in Belgie te bezoeken. De zwarten: zoek 't maar uit..... en bepaal zelf maar wat je doet en onderneemt. De roden en de blauwen onder begeleiding van een Marshal!

Willem "El Chico".

Ben zeker van plan om mee te gaan in de blauwe catagorie. Beetje huiverig tot nu toe. Heb de Jeep 3 weken geleden gekocht. Ben er in Velsen mee in "De kuil" geweest en het eerste heuveltje in wit zand leverde een goeie "vastzitter" op. Een goed begin dus. Wel geweldig hoe iedereen me daar geholpen heeft! Als ik de foto's zie dan zijn die kuilen wel wat heftiger dan de kuilen in Velsen, vandaar...

Maar onder begeleiding moet het lukken denk ik; wat ervaring opdoen.

Ben in elk geval ook al lid van JCN en het jeukt al aardig. Nu alleen nog krabben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ben zeker van plan om mee te gaan in de blauwe catagorie. Beetje huiverig tot nu toe. Heb de Jeep 3 weken geleden gekocht. Ben er in Velsen mee in "De kuil" geweest en het eerste heuveltje in wit zand leverde een goeie "vastzitter" op. Een goed begin dus. Wel geweldig hoe iedereen me daar geholpen heeft! Als ik de foto's zie dan zijn die kuilen wel wat heftiger dan de kuilen in Velsen, vandaar...

Maar onder begeleiding moet het lukken denk ik; wat ervaring opdoen.

Ben in elk geval ook al lid van JCN en het jeukt al aardig. Nu alleen nog krabben!

welkom bij de club

Ik heb net mn lier weer inelkaar gezet en hij werkt weer perfect dus alleen een massa probleem Nieuwe draden laten leggen van koolborstel naar het huis Kostte 5 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...