Spring naar bijdragen

Veldhoven of Veluwe


Tribalman
 Share

Veldhoven of Veluwe  

  1. 1. Veldhoven of Veluwe



Recommended Posts

Originally posted by banaan@Mar 11 2004, 23:00

Ja ik snap ook niet dat kameel 100 km gaat rijden terwijl hij ook in de achtertuin kan spelen.

En dat terwijl hij toch al altijd veeeeeell te laat overal ariveerd.. laugh.gif   tongue.gif   tongue.gif

...ALS ie komt... cool.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik snap ook niet dat kameel 100 km gaat rijden terwijl hij ook in de achtertuin kan spelen.

En dat terwijl hij toch al altijd veeeeeell te laat overal ariveerd..   

biggrin.gif ...zeg nu eerlijk, je wil gewoon die wonderschone TJ weer es zien.
...ALS ie komt...
Ja ook dat nog 
blink.gif (ff tjekken..JEEPforum..ja..pff) wink.gif
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geweldig genoten vandaag...... Wegens een wat gestressede morgen ben ik in de haast m'n fotocamera vergeten........ Maar verwacht de gemaakte foto's van anderen wel in m'n mailbox (mav@jeepforum.nl) zodat ze in de gallery kunnen.

Nou morgen ff de Jeep droog föhnen van binnen....... en een wasbeurtje kan ook geen kwaad wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..Je was niet de enige..

Was vandaag in 10 seconde al mijn koelwater kwijt. Mevrouw moest en zou door een modderplas heen komen biggrin.gif

*PAF*

Alles vol witte rook.. radiatorslang gesprongen.

Maar dankzij de lier van Banaan en de Cherokee (DIESEL POWER!:)) van Albert staat ie weer op de oprit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klinkt goed,de foto's zien er ook zeer strak uit moet ik zeggen!!

jammer dat ik er niet bij kon zijn!!!

jos,geen verdere schades?tsja...als die meiden de smaak te pakken hebben zijn ze nog erger dan wij..(en meestal komen ze nog verder ook.. frusty.gif

gauw een ander blok plaatsen en dan ben ik weer van de partij.. smile.gifsmile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...