Spring naar bijdragen

Verenlift


Recommended Posts

Ik heb een Rancho "2.5" er onder zitten. Bevalt prima. Heb dit gecombineerd met Rancho 5000 schokdempers. Enorm verschil met de oude standaard vering, waar ook nog "3" shackels opzaten. Heb nu weer de standaard shackels, en vind de wagen nu koersstabieler.

Hoger dan "2.5 - 3" betekent dat je ook een slip yoke eliminator er op "moet" zetten, om de hoek van de achterste aandrijfas te compenseren. Anders zijn de kruisjes snel achter elkaar aan de beurt.

Om die reden heb ik de "3" body lift laten zitten en heb zodoende voldoende ruimte voor "33" banden.

Inderdaad wel goed even rond te vragen. Heb op dit forum van andere merken gelezen dat die betonhard waren qua vering. De Rancho valt reuze mee.

Ik heb het geheel in NL aangeschaft. Prijsverschil naar bestellen in de US was me gewoon te gering, met alle onzekerheid die dat met zich mee zou kunnen brengen (ook qua evt. garantie aanspraken)

Succes met de keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je hier in België bij een shop uitleg vraagt, raadt iedereen Procomp aan.

Heeft er iemand van jullie al rechtstreeks uit Amerika besteld? Want ik weet niet precies hoeveel taxen erop moeten betaald worden. (misschien minder dan in België? Dan laat ik de bestelling wel bij familie toekomen in Nederland cool.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...