Spring naar bijdragen

Waar moet ik op letten ?


Recommended Posts

Forum leden,

Ik ben van plan, i.v.m. mijn bedrijf, een Jeep Grand Cherokee aan te schaffen, het betreft een watersportbedrijf waar ook boten op trailers vervoerd moeten worden, gezien het aantal kilometers wat ik rijdt wil ik een diesel nemen.

Ik kan een Grand Cherokee kopen van bouwjaar 2001, type 3,1 TD Limited met 192000 km op de teller voor € 15,950.-

Wat zijn de punten waar ik op moet letten bij het proefrijden ?

Ik las op de Amerikaanse fora dat men nogal klaagt over de remmen cq. remschijven, is dat hier ook een probleem en zij er nog andere problemen ?

Is de prijs OK ?, de auto ziet er zeer goed onderhouden uit.

Alvast zeer veel dan voor jullie hulp !

Will

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij doe je daarmee een goede keuze! Wat de remmen betreft ken ii geen klachten en er zijn zelf mensen ( ja ook op dit forum smile.gif ) die de remmerij van een WJ ( het type dat je op het oog hebt) op een ZJ ( het type van '93 tot '99) bouwen om het remvermogen aanzienlijk te verbeteren!

Maar er is vast nog wel een WJ chauffeur te vinden die je wat meer over de aandachtspunten van deze auto kan vertellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...