Spring naar bijdragen

e-mail notificatie


DUC
 Share

Recommended Posts

Ik heb e-mail notificatie aanstaan. Maar dat betekent dat ik van ELKE nieuwe posting een mailberichtje krijgt. Wordt me wel 'n beetje veel allemaal.

Bij het ducati-forum waar ik ook vertoef krijg ik één melding met het bericht dat ik geen nieuwe meldingen krijg totdat ik het betreffende draadje heb bekeken. Is dat hier ook mogelijk? Kan ik e-mail notificatie anders instellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm goeie vraag

Schakel 'E-mail Notificatie' in als standaard?

Indien aangevinkt, selecteer een standaard type: Geen e-mail notificatie Onmiddellijke notificatie via e-mail Vertraagde notificatie via e-mail Dagelijks overzicht via e-mail Wekelijks overzicht via e-mail

Door deze optie in te schakelen word je automatisch geabonneerd op ieder onderwerp dat je maakt of waar je op antwoord.

Forum notificatie: About Jeepforum.nl Selecteer a.u.b. je notificatie methode.

Forum abonnementen geven een melding wanneer er een nieuw onderwerp is gemaakt en onderwerp abbonnementen geven een melding wanneer er een nieuwe reactie is gemaakt.

Geen e-mail notificatie Deze optie stuurt geen e-mail notificatie maar blijft zichtbaar in de lijst met onderwerpen en forums in het notificatie scherm.

Vertraagde notificatie via e-mail Deze optie stuurt een e-mail notificatie als er een nieuw onderwerp of reactie is geschreven en u bent niet aanwezig op het forum op dat moment.

Onmiddellijke notificatie via e-mail Deze op stuur onmiddellijk een e-mail notificatie ongeacht u aanwezig bent op het forum.

Dagelijks overzicht via e-mail Deze optie verstuurd dagelijks een overzicht met alle nieuwe onderwerpen en reacties van die dag via e-mail.

Wekelijks overzicht via e-mail Deze optie verstuurd wekelijks een overzicht met alle nieuwe onderwerpen en reacties van die week via e-mail.

mss op dagelijks overzicht zetten?

maar ik gok maar wat, iMav of Kameel kunnen hier beter antwoord op geven denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm goeie vraag

mss op dagelijks overzicht zetten?

maar ik gok maar wat, iMav of Kameel kunnen hier beter antwoord op geven denk ik

Ja, daar had ik ook al gekeken.

Maar dat betekent dat - bijv optie dagelijks - ik niet direct bericht krijg als er in 't betreffende topic is gepost.

En betekent 'dagelijks' dat ik dan gewoon al die notificaties tegelijk krijg? Want dan schiet ik er nog niks mee op (wanneer ik nog tig meldingen betreffende één en hetzelfde draadje op hetzelfde moment krijg toegestuurd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zitten in de goeie hoek.

Als je daar gewoon alle vinkjes weghaald krijg je nergens meer bericht van. smile.gif

Maar het gaat om de onderste en die kun je gewoon het beste leeg laten, tenzij je serieus wacht op antwoord. Maar kijk dan welke optie je kiest.

Voor de anderen: instellingen->email instellingen-> forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...