Spring naar bijdragen

Deur slot


Recommended Posts

HEb sinds gister weer een euveltje erbij biggrin.gif nothing new for a jeep toch!!!

Heb een 95 [ZJ] en wou gisteren me deur dichtdoen dmv de IR zender an alle deuren behalve de portiers deur ging opslot.

Ik ff in de auto zitten en met de centrale sluit knop op de portier getracht ze van binnen uit dicht te doen en dat werkte ook niet.gaat nu alleen opslot dmv de sleutel.is geen ramp maar ben wel benieuwd wat het kan zijn..

Zou het de motor kunne zijn , de verbinding tussen slot en stang of een zekering omdat de andere het wel doen...Weet niet of de deuren apart zijn gezekerd?

wie heeft hier ideetjes over voordat ik me deur ga open slopen :-)

greetz and happy jeeping

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval zou ik HIER even op reageren... je weet maar nooit wink.gif

Is gedaan vanavond ff de beste man bellen :-)

Heb wel ff geluisterd maar als ik op de knop van de centraal deur vergrendeling druk..hoorje dus helemala niets , mischien stekkertje van de motor of idd de motortje zelf?

dus wordt zowieso van de week de bekleding eraf halen...

weet iemand of dat moeilijk is bij een 95 [ZJ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die deur staat voor je klaar. Bekleding is met drie of vier schroeven los te maken (achter de kleine ronde afdekklepjes) en een schroef achter de klep van de deurhandle). Daarna voorzichtig los trekken (drukpunten). Je kan eens kijken of die stekkers er goed in zitten (zijn er 3) waarvan de gele volgens mij de stekker voor de deur is. Als bijv. deze stekker los is dan sluit ook de acherdeur niet. Ik weet niet of dat dan ook geld voor alle deuren maar zou kunnen... Bekleding losmaken is 2 minuten werk! Als je bij me bent dan wijs ik de die schroeven wel aan.

Groetjes,

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...