Spring naar bijdragen

Ruitenwissermotor


Pedrie
 Share

Recommended Posts

Hallo medejeepers,

Ik heb het volgende probleem met mijn linker (vanuit de auto gezien)ruitenwisser. sad.gif

Na elke 500 meter (bij regen) moet ik de auto uit om mijn ruitenwisser terug te duwen naar de oorspronkelijke stand want dan stopt hij en de rechter ermee. (alsof hij doorschiet)

Alleen de linker slaat door naar rechts de andere stopt er tegelijkertijd mee maar blijft wel in de originele stand staan.

Nu denk ik zelf dat het aan de motor af de aansluiting op de motor ligt.

Herkent iemand dit probleem en kan je mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mocht het de motor zijn heeft iemand dat soms nog voor mij liggen ter overname?

Wat is de beste manier om bij de motor te komen, moet dan het hele dashbord los?

Graag jullie reactie, laugh.gif

Pedrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo medejeepers,

Ik heb het volgende probleem met mijn linker (vanuit de auto gezien)ruitenwisser. sad.gif

Na elke 500 meter (bij regen) moet ik de auto uit om mijn ruitenwisser terug te duwen naar de oorspronkelijke stand want dan stopt hij en de rechter ermee. (alsof hij doorschiet)

Alleen de linker slaat door naar rechts de andere stopt er tegelijkertijd mee maar blijft wel in de originele stand staan.

Nu denk ik zelf dat het aan de motor af de aansluiting op de motor ligt.

Herkent iemand dit probleem en kan je mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Mocht het de motor zijn heeft iemand dat soms nog voor mij liggen ter overname?

Wat is de beste manier om bij de motor te komen, moet dan het hele dashbord los?

Graag jullie reactie, laugh.gif

Pedrie

bel ff Marc van B&S misschien heeft ie nog een sloop ruitewisser

en moet je die trekhaak nog van me ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bel ff Marc van B&S misschien heeft ie nog een sloop ruitewisser

en moet je die trekhaak nog van me ??

Hoi desperado,

We hebben onze wrangler zojuist verkocht maar dan moet wel de ruitenwisser het goed doen.

De trekhaak is dus waarschijnlijk niet meer nodig want we zijn bezig een 4.o yj van 1992 te kopen (zwart,lijkt erg op jouw eerste uitvoering.) en daar zit er al één op. Maar bedankt voor je aanbod.

Als bovenstaande doorgaat dan kunnen wer eindelijk op korte termijn het terrein een beetje in... tongue.gif

grt,

Pedrie

Ik heb hetzelfde gehad: Speling op het ruitenwisser mechanisme, waardoor de linker wisser "jamde"... even doordrukken en dan ging 'ie weer...

Het hele spul, motor en mechanisme, is eenvoudig te bereiken wanneer je de voorruit naar voren klapt!

Die speling op het mechanisme, was dat op één of andere manier nog te verhelpen of moest het motortje worden vervangen? unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mechanisme moest in zijn geheel worden vervangen. Het motortje hoort daar ( gelukkig...) niet bij, die drijft het mechanisme alleen aan!

Bedankt voor je snelle reactie!

Is dat mechanisme dan los te verkrijgen bij B&S en weet je dan toevallig ook wat daarvan de kosten zijn?

(Of is het meer rendabel om dit tweedehands op de kop te tikken?) biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...