Spring naar bijdragen

knoppen cherokee 1993


Beastie
 Share

Recommended Posts

dry.gif mss dat ie vast zit ?

Hoe ziet ie er uit dan ??? gewoon een glade staaf met een klein knopje of zitten er meerdere knoppen op ???

Het zou wel eens kunnen zijn dat er bij jou een extra cruise control hendel in zit omdat de oude defect was of nog steeds is ;-)

Maar als ie helemaal glad is, trek hem naar je toe en als het goed is kun je dan je stuur kantelen van boven naar beneden.

Ik zou anders ook niet weten wat het zou moeten zijn.

Kom je er echt niet maak er dan eens een foto van en plaats die dan maar wedden dat er dan zo een antwoord is van iemand die het wel herkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie hadden gelijk was voor kantelen van stuur.

maar zat een beetje vast.

op de richtingaanwaijzer zit een schuifknopje op het uiteinde,enig idee waar die voor is?

Heb hem geprobeerd maar doet niks(volgens mij).

naar de deur toe schuiven klikt ie in positie en naar het stuur toe schuiven klikt ie niet en gaat ie terug.

Verder zit er nog een knop op het dashboard met 2 standen

power en comfort, voordat ik die indruk wil ik eerst weten wat dat precies inhoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie hadden gelijk was voor kantelen van stuur.

maar zat een beetje vast.mooi dan zijn we daar uit smile.gif

op de richtingaanwaijzer zit een schuifknopje op het uiteinde,enig idee waar die voor is?ongetwijfeld van je cruise control, pennetje naar rechts als je rijd en dan op de ronde knop aan de kopse kant van de hendel drukken, dan staat je cruise control vast.P.s werkt pas vanaf 50km in het uur

Heb hem geprobeerd maar doet niks(volgens mij).

naar de deur toe schuiven klikt ie in positie en naar het stuur toe schuiven klikt ie niet en gaat ie terug.

Verder zit er nog een knop op het dashboard met 2 standen

power en comfort, voordat ik die indruk wil ik eerst weten wat dat precies inhoudt.die is om het schakelpatroon van je automatenbak te verandanderen, dus op power schakelt hij later op, en natuurlijk wat bruter terug, en je kickdown reageert wat heftiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...