87wrangler Geplaatst January 21, 2006 Rapporteren Share Geplaatst January 21, 2006 kan je net zo goed gelijk voor een 4.0 gaan... Dat heb ik dus gedaan..... Maar wil je ook het koppel van de 4.2, dan is zo'n HO kop een aanrader. Het beste van 2 motoren! De veel betere spoeling van de HO kop heeft een heilzame werking op de 4.2. Lees de artikelen er maar op na, ook bij de rockcrawlers is het geliefd! Al "stroken" die ook graag zodat er een 4.6 ontstaat: Nog meer koppel! Maar laten we er hier over ophouden, iedere upgrade/aanpassing heeft z'n voor- en tegen-standers... On-topic dus maar weer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst January 22, 2006 Rapporteren Share Geplaatst January 22, 2006 Dat heb ik dus gedaan..... Maar wil je ook het koppel van de 4.2, dan is zo'n HO kop een aanrader. Het beste van 2 motoren! De veel betere spoeling van de HO kop heeft een heilzame werking op de 4.2. Lees de artikelen er maar op na, ook bij de rockcrawlers is het geliefd! Al "stroken" die ook graag zodat er een 4.6 ontstaat: Nog meer koppel! Maar laten we er hier over ophouden, iedere upgrade/aanpassing heeft z'n voor- en tegen-standers... On-topic dus maar weer... haha...ik zeg ook niet dat je geen gelijk heb....de combinatie van 4.2 onder en 4.0 boven is super....hoe je het ook bekijkt. ik hoor alleen erg vaak mensen over problemen met de computer/electronica en dat is wel erg jammer.. een van de mooiste dingen eraan vind ik de afstelling van het stationair toerental....offroad is dit echt een mooi systeem !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mouse Geplaatst January 23, 2006 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 23, 2006 Thx... ik leer hier veel bij Nu weet ik toch al de voor en nadelen van een 4.2 en 4HO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.