Spring naar bijdragen

De jeep familie in de Achterhoek....


kollee
 Share

Recommended Posts

leuk leuk leuk laugh.gif

maar hoe zit het eigenlijk met de caravan? <grin< tongue.gif

no.gifno.gifno.gif

ik was net het caravan syndroom een bietje kwijt, krijg je dit, heb ik dat..... blink.gif

Maar helaas; achter de Grand zit geen trekhaak (zijn uitverkocht helaas....), achter de YJ zit een speelgoedtrekhaak, kan hooguit een kruiwagen achter, achter mn zakelijke auto zit wel een trekhaak maar uuuhhhh, was ook iets mee, weet niet meer wat.....

Daarbij "kampeer" ik ongeveer ieder weekend onder mn Jeep....

wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

no.gif ... Samen met Pullie! tongue.gif

Uuuh nou, stop, ho even..... voordat er rare ideeën/verhalen komen..... ohmy.gif

Anders gaat dat "als ie er maar op 1 manier op kan...."wel een heel erg eigen leven leiden....

Mijn vrouw vraagt af en toe in het voorbij lopen ff of het allemaal wel lukt (want veel gevloek onder de Jeep vandaan) en zoeft, zonder het antwoord gehoord te hebben, weg in de GC. bye1.gif

Pullie en ik rijden half NL af op zoek naar hulp voor onze Jeeps en sleutelen veel samen, en tja, dan lig je ook wel eens samen onder een Jeep (te vloeken...)

ph34r.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anders gaat dat "als ie er maar op 1 manier op kan...."wel een heel erg eigen leven leiden....

tis dat je er zelf over begint....... laugh.gif

Mijn vrouw vraagt af en toe in het voorbij lopen ff of het allemaal wel lukt (want veel gevloek onder de Jeep vandaan) en zoeft, zonder het antwoord gehoord te hebben, weg in de GC

terwijl jullie eronder lagen? unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...