Spring naar bijdragen

Ook even voorstellen


Lexus
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Alex hier uit Norg. Jaren geleden in het bezit geweest van een hele gave Grand Cherokee uit 2000. Liep slecht af. Toen over gestapt op Volvo. Nu alweer 3 jaar autoloos, maar een jaar geleden een Suzuki Samurai aangeschaft. Voor erbij. Ik ga op de fiets naar het werk of met een bedrijfsauto. Dus dit is superleuk om een beetje onverharde bospaden mee te pakken met de kinderen. Lachen. Ongemerkt heeft dit toch mijn liefde voor Jeep weer een beetje aangewakkerd en ik heb besloten om gewoon weer eens mijn gevoel en niet mijn hersens te volgen. Ik ga op zoek naar een Wrangler JK, 5 deurs, vanaf 2010 op benzine of lpg, en automaat. Ik heb geen haast, halverwege volgend jaar moet het gebeuren. Ik heb een budget van ongeveer 25.000,-. Ik zoek ook veel in Duitsland. Ik zie veel verschillende uitvoeringen. Arctic, Black edition, Rubicon, Sahara, Unlimited. Zegt me eigenlijk niks. Ik hoef niet veel luxe, maar airco en cruise control  is wel het minimale. Lederen bekleding zou mooi zijn. Het liefst één in originele staat, zodat ik hem zelf een beetje aan kan passen. Ik ben geen die-hard offroader, maar ik vind het wel gaaf als hij wat hoger staat met lekker grove banden. Ik rij wel met aanhangers dus trekhaak moet er op. Nou ja, ik heb nog tijd genoeg. Ik vind de voorpret en het alles uitzoeken al leuk dus ik zal regelmatig hier op het forum zitten.

 

Groeten Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...