sammy 1 Posted December 12, 2022 Report Share Posted December 12, 2022 hallo allemaal ik heb onlangs een yj 1989 2.5 benzine aangeschaft zonder kenteken 4 jaar stil gestaan en half gesloopt veel werk dus . ik heb wel wat vragen dus nu zit er onder de accu een pot met leidingen waarvan er ook 1 naar achter loopt staal maar half verwegen onder broken zou die als retour kunnen dienen naar de brandstof tank en wat is de werking van die pot ?? wie kan mij helpen vrg sammy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted December 13, 2022 Report Share Posted December 13, 2022 Pot is waarschijnlijk het evaporation cannister, voor het opvangen van benzine dampen. Foto van Google, aansluiting kunnen bij jou net iets anders zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammy 1 Posted December 14, 2022 Author Report Share Posted December 14, 2022 oke duidelijk zou dit verplicht zijn om het er in te houden bij apk of kenteken keuring ? of kan ik het er uit halen er is namelijk al wat van weg geknipt ,maar alvast bedankt ab voor de informatie vrg sammy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ab Posted December 14, 2022 Report Share Posted December 14, 2022 1 hour ago, sammy 1 said: oke duidelijk zou dit verplicht zijn om het er in te houden bij apk of kenteken keuring ? Geen idee, het zal er vanaf hangen hoe goed ze naar het emissie verhaal kijken hierbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammy 1 Posted December 18, 2022 Author Report Share Posted December 18, 2022 Op 14/12/2022 om 7:51 PM zei Ab: Geen idee, het zal er vanaf hangen hoe goed ze naar het emissie verhaal kijken hierbij. ik zal het hier nog een apk meester vragen mischien dat die het weet ,,,bedankt ab voor de hulp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts