Spring naar bijdragen

Onderdelen waar te koop?


Recommended Posts

Ik vraag me af of er een goede site op internet bestaat waar je onderdelen kan kopen voor mijn, ja ik heb hem, laugh.gif GC? Het kan je heel veel geld schelen als je je onderdelen bijvoorbeeld in de USA koopt en laat opsturen. Nu heeft ebay een goede side, maar heeft niet zo'n grote keuze in onderdelen. Hebben jullie een tip? unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, er zijn er nogal wat Manos...overigens gefeliciteerd met je Jeep..pics?

4wd

Quadratec

enz

enz

En zo nog 50...echt. Zoek ff op internet, en dan niet naar de sites zelf maar wat anderen (vooral amerikanen) ervan zeggen. Voor je het weet bestel je goedkope onderdelen die nooit aankomen. wink.gif

Hou je wel rekening met invoerheffing en btw....

Misschien dat andere forummers ervaringen hebben met een bepaalde site/bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf momenteel een bestelling lopen bij rocky-road.

Ze houden je prima op de hoogte van hoe en wat, kreeg j.l. vrijdag een mailtje dat het onderweg was.

Ik heb me zelf voornamelijk hier georrienteerd.

Het is momenteel gunstig(lage dollar)

De invoerrechten zijn over het algemeen 4,5%(zeker voor suspension parts).

Realiseer je wel dat de invoerrechten en vervolgens de btw over het geheel van goederen EN verzendingskosten worden geheven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Bedankt voor de snelle reactie Kameel en Ogdak rolleyes.gif Ik zal snel een blik wagen op de sites. Ik zal me ook een keer voorstellen op deze site, want tot nu toe ben ik, en Angelique mijn vrouw helemaal dol enthousiast en wub.gif op ons nieuwe speelgoed. Ik zal eens proberen een foto te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...