Spring naar bijdragen

Centraal Deur vergendeling!!!


Recommended Posts

IK heb een 95 [ZJ} grand cherokee en heb sinds vanmiddag een vreemd probleem.

IK had ene kleine lekkage links voor nou is dta geen probleem ( op de natte matten na dan) heb het gevonden en verholpen maar nu als ik mijn deur opslot wil doen gaat het niet meer met de afstandsbediening en ook niet met het knopje lock aan de binnekant van de deur dus moet alles handmatig doen, open gaan ze wel allemaal met de afstandsbediening en knopje alleen dicht niet.....Dus ik snap het niet meer frusty.gif ...wat zou het kunnen zijn... mischien ergens water opgekomen waar door hij dit doet of iets electrisch/mechanisch blink.gif

ik heb wel een module met een speakertje erin eruitgehaald want daar was water ingekomen maar weet dus niet of dit er eventueel mee te maken heeft ( is een rood/roze achtige module dat links onder de stuurkolom zit

als iemand enig idee heeft hoo rik hetgraag

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die module is je "Chime module" waarschijnlijk hoor je nu geen waarschuwingstonen meer....

Die module zet, voor zover ik kan nagaan, ook de deurstanden op de databus van de auto, dus mogelijk "denkt" de powerlock module nu dat bestuurdersdeur open staat, en hij niet mag vergrendelen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...