Spring naar bijdragen

Rockrails


mikev
 Share

Recommended Posts

Hi,

iemand enig idee of deze rockrails of iets wat er goed op lijkt, ergens in Nederland of Belgie te krijgen zijn ?

Op voorraad dan wel te verstaan.

http://www.rocky-road.com/xjrockrail.html

Na een paar dure miskopen via Mopar niet gauw geneigd nog iets in de States te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by mikev@Feb 9 2004, 23:47

Hi,

iemand enig idee of deze rockrails of iets wat er goed op lijkt, ergens in Nederland of Belgie te krijgen zijn ?

Op voorraad dan wel te verstaan.

http://www.rocky-road.com/xjrockrail.html

Na een paar dure miskopen via Mopar niet gauw geneigd nog iets in de States te kopen.

De mooiste manier is bij mijn weten het rockerpanel eruit slijpen en een paar mooie ijzeren buizen erin te lassen rolleyes.gif

Staat mooi.

Veel steviger.

Van je roest af.

(ik weet niet hoe oud jouw XJ is, maar als ze ergens beginnen te roesten is het wel daar)

Als het weer een beetje lekker weer wordt is dat het eerste project bij mijn XJ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is de haakse slijper niet de meest voor de hand liggende oplossing smile.gif

de oplossing die DPC bedoeld heb ik ook al meerdere malen bewonderend bekeken.. Niet vanwege roest, maar omdat ik het zo'n fraaie oplossing vind.

maarja ben niet zo'n held met lassen, en met mijn gamma-lasapparaatje kom ik ook niet zo ver denk ik als ik 1/4" (6 a 7 mm) staal wil lassen.. Nog afgezien van het feit dat om dat aan het blik van de carrosserie vast te lassen je wel heel goed moet weten wat je doet.

Hier vind je een paar voorbeelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Feb 14 2004, 10:29

Welke zetten we eerst de slijptol in.. de jouwe of de mijne? cool.gif

De mijne mag de slijptol zo in, de bestuurderskant valt er vanzelf al bijna onder vandaan laugh.gif

Originally posted by Ogdak

Geef ff en seintje, maak ik wel een video verslag voor het "showcase  topic"

Goed idee, kan iedereen meesmullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88@Feb 16 2004, 21:25

We kunnen een keertje afspreken bij Bokkie in Andijk.. met wat ijzer en een slijptol zijn we zo een heel eind.. En Cor zit vast te popelen om zijn nieuwe lasapparaat ergens in te prikken biggrin.gif

alleen.. where the fawk ligt Dronten nou ook al weer?

Dronten................. huh.gif

Dat ligt nog steeds in Flevoland, ergens naast Lelystad dry.gif

Lijkt me een goed plan.

Eens kijken of we wat kunnen regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...