Spring naar bijdragen

Stoelverwarming defect?


Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Aangezien het s'morgens weer wat frisser wordt, is stoel vewarming wel fijn. Bij mij heeft hij altijd goed gewerkt tot nu....Ik dacht even een zekeringetje wisselen, maar ik kan geen enkele zekering vinden die voor de stoelverwarming is. Is deze wel gezekerd? Lijkt mij wel, maar waar zit dat kreng? De bijrijderstoel doet het overigens wel. Ik heb alle kabeltjes al gecontroleerd, ook heb ik de schakelaar verwisseld met die van de bijrijderstoel. Maar mijn stoel blijft koud......iemand een idee????

De groeten,

Marco unsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by marcop@Oct 18 2005, 15:21

Hallo Jeepers,

Aangezien het s'morgens weer wat frisser wordt, is stoel vewarming wel fijn. Bij mij heeft hij altijd goed gewerkt tot nu....Ik dacht even een zekeringetje wisselen, maar ik kan geen enkele zekering vinden die voor de stoelverwarming is. Is deze wel gezekerd? Lijkt mij wel, maar waar zit dat kreng? De bijrijderstoel doet het overigens wel. Ik heb alle kabeltjes al gecontroleerd, ook heb ik de schakelaar verwisseld met die van de bijrijderstoel. Maar mijn stoel blijft koud......iemand een idee????

De groeten,

Marco unsure.gif <div align="right">

Stuur naar rechts maken huh.gif

of stoel van links naar rechts wink.gifbiggrin.gif

Over wat voor jeep gaat het ?? De wj neem ik aan of een andere??

Heb wel een instuctie boekje van een zj van 93

misschien kan ik daar voor je kijken misschien wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...